امریکا به طالبان: برای بدست آوردن مشروعیت بین المللی نیاز است تا سیاست‌های خود اصلاح کنید

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике
Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
بلینکن تصریح کرده است که ایالات متحده چندین مجوز عمومی صادر کرده است تا اطمینان حاصل شود که سایر کشورها و مؤسسات در جهت پیش‌برد کمک‌های خود به افغانستان احساس آزادی می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه هشت صبح، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا است که اگر طالبان خواستار به رسمیت‌شناختن بین‌المللی هستند، باید سیاست‌های خود را اصلاح کنند.
او امروز یکشنبه، (2، جنوری)، در یک نشست خبری در واشنگتن از طالبان خواسته است که از "حقوق بشر حمایت کنند، اجازه حرکت‌های اعتراضی را بدهند، اقدامات تلافی جویانه را متوقف کرده و با تروریسم مبارزه کنند."
Девушки у места взрыва в Джелалабаде, Афганистан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
رفتن زنان به حمام‌های عمومی به گونه رسمی در بلخ ممنوع اعلام شد
وزیر خارجه ایالات متحده گفته است، روی گزینه‌هایی برای واردکردن نقدینه‌گی بیش‌تر به اقتصاد متلاشی شده افغانستان غور می‌کنند. او افزوده است که امریکا و متحدانش هنگام مطالعه راه‌های تزریق نقدینه‌گی بیشتر به اقتصاد افغانستان، به این فکر می‌کنند که این وجوه به نفع طالبان نباشد.
بلینکن تصریح کرده است که ایالات متحده چندین مجوز عمومی صادر کرده است تا اطمینان حاصل شود که سایر کشورها و مؤسسات در جهت پیش‌برد کمک‌های خود به افغانستان احساس آزادی می‌کنند.
تأکید وزیر امور خارجه امریکا بر اصلاح سیاست‌های طالبان در حالی است که وزیر امور خارجه روسیه نیز اخیراً اعلام کرد، به رسمیت‌شناختن طالبان پیش از وقت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала