Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل زنگ خطر را برای لوکاکو به صدا در آورد

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی، تصمیم گرفته تا بخاطر تنبیه روملو لوکاکو وی را امشب از ترکیب تیمش در برابر لیورپول کنار بگذارد.
به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو، مهاجم بلجیمی چلسی که تابستان گذشته با ارزش 115 میلیون یورو از اینترمیلان به این تیم پیوست، اخیراً مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی "اسکای اسپورت ایتالیا" انجام داد و از وضعیتش در این تیم ابراز نارضایتی کرده است که همین گفت‌وگو باعث سر و صداهای زیادی در انگلیس و ایتالیا شده است.
FILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2021
ورزش
واکنش سرمربی چلسی به صحبت‌های جنجالی لوکاکو
شواهد نشان می‌دهد که باشگاه چلسی و توماس توخل سرمربی تیم از این مصاحبه آگاهی نداشته اند و لوکاکو بدون اطلاع با اسکای اسپورت ایتالیا گفت‌وگو انجام داده است.
توخل روز گذشته در مورد این مصاحبه واکنش نشان داد و اظهار داشت که پشت پرده و به صورت شفاف با این بازیکن صحبت خواهد کرد و به صورت واضح می‌گفت که این مصاحبه را دوست نداشته است.
حالا سایت گُل مدعی شده که سرمربی چلسی زنگ خطر را به صدا در آورده و تصمیم دارد تا ستاره بلجیمی را در بازی حساس امشب برابر لیورپول روی نیمکت بنشاند و به او بازی ندهد.
این منبع حتی مدعی شده که توخل برای تنبیه این بازیکن قصد دارد نام وی را خط بزند و مانع نشستن ستاره بلجیمی بر روی نیمکت نیز شود.
لوکاکو تا کنون در 18 بازی برای چلسی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن هفت گل، دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.
حالا دیده شود که این ادعای گُل درست ثابت خواهد شد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала