Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی چلسی – لیورپول؛ جدال جذاب در لندن برای حفظ امیدها برای کسب قهرمانی

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
دو تیم چلسی و لیورپول امشب در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم خواهند رفت و هر دو تیم دیدار فوق‌العاده دشواری در پیش دارند.
به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، امشب در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار خواهد شد و تیم‌های دوم و سوم جدول برای بازگشت به مسیر قهرمانی دیدار دشواری در پیش دارند.
چلسی در حال حاضر با 42 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول، در جایگاه دوم جدول ایستاده و سرخ‌ها نیز با یک امتیاز اختلاف در رده سوم قرار دارد.
قضاوت این دیدار حساس را آنتونی تایلر داور سرشناس لیگ برتر به عهده دارد و مأموریت دشواری در پیشروی این داور مطرح قرار دارد.
چلسی که در ماه دسامبر شرایط دشواری را بخاطر کرونا و مصدومیت بازیکنانش سپری کرد و از صدر جدول سقوط کرد، به دنبال کاهش اختلاف است و می‌خواهد در بازی 6 امتیازی به پیروزی برسد.
آنطرف لیورپول در 3 بازی برگزار شده خود در لندن، هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است (2 تساوی و 1 شکست)، به دنبال قدرت‌نمایی در پایتخت است و می‌خواهد خودش را به صدرنشین بیشتر از گذشته نزدیک کند.
در 5 بازی آخر دو تیم، چلسی دو پیروزی کسب کرده و لیورپول نیز در دو دیدار به پیروزی رسیده و 1 دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
برای لیورپول این دیدار خیلی دشوار خواهد بود زیرا یورگن کلوپ سرمربی آلمانی این تیم به دلیل مشکوک بودن به کرونا غایب خواهد بود و برخی ستاره‌های این تیم نیز حضور ندارند.
اوریگی، مینامینو، تیاگو، آدرین، هاروی آلیوت، فیلیپس و روبرتسون بازیکنانی اند که در دیدار امشب برابر چلسی غایب خواهند بود.
آنطرف توخل نیز برخی بازیکنانش را در اختیار ندارد و بن‌چیلول، ریس جیمز، کای هاورتز، تیمو ورنر، تیاگو سیلوا و لوفتوس چک ستاره‌هایی اند که قادر به حضور در میادین نیستند.
بسیاری از سایت‌های معتبر اروپایی این دیدار را به سود لیورپول پیش‌بینی کرده‌اند و هواسکورد گفته است که سرخ‌ها در این دیدار با نتیجه 1-2 به پیروزی خواهد رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала