Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چالش بارسا بر سر ثبت نام تورس؛ همه چیز به لالیگا بستگی دارد

© Sputnik / Асатур Есаянц /  مراجعه به بانک تصاویر فران تورس
فران تورس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
بارسلونا نمی‌تواند فران تورس را ثبت نام کند تا زمانی‌که کاتالان‌ها دستمزدش را کاهش دهند.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی اذعان کرد که بارسلونا نمی‌تواند فران تورس خرید جدید و 55 میلیون پوندی‌اش را ثبت کند تا زمانی که باشگاه دستمزد قابل توجه‌اش را کاهش ندهد.
تورس 21 ساله در این ماه از منچسترسیتی به کاتالان‌ها پیوسته و ژاوی سرمربی این تیم پس از بازنشستگی سرخیو آگوئرو، ناامیدانه به دنبال بازنشستگی در خط حمله است.
با این حال، این بازیکن اسپانیایی نمی‌تواند برای این باشگاه حضور داشته باشد زیرا هنوز ثبت نام نکرده، زیرا باشگاه با قوانین سقف حقوق لالیگا با مشکلاتی مواجه است.
ژاوی به این موضوع فکر کرده و امیدوار است که خرید جدید او به زودی برای تیمش بازی کند.

او اظهار داشت: "فران تورس خریدی تماشایی است، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک فرد. او از یک مصدومیت مهم خارج می‌شود، تعهد فوق‌العاده‌ای دارد، او چیزهای زیادی به ما می‌دهد، من در این شکی ندارم. او می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند، من از تلاش باشگاه برای به دست آوردن او بسیار خوشحالم."

ژاوی گفت که باشگاه برای آزاد کردن صورت حساب دستمزد باید بازیکنان را تخلیه کند. فیلیپه کوتینیو و ساموئل اومتیتی ​​در این ماه به لیگ برتر خواهند پیوست.
سرمربی بارسا همچنین پیشنهاد داد که عثمان دمبله می‌تواند به تورس اجازه ثبت نام بدهد. این بازیکن فرانسوی در حال مذاکره بر سر یک قرارداد جدید است و قرارداد فعلی او تابستان امسال به پایان می‌رسد و ژاوی از وینگر خواسته که دستمزد خود را کاهش دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала