Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کنایه‌آمیز سرمربی رئال به حرف‌های ژاوی: ما هم 11 کرونایی داشتیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، به درخواست ژاوی مبنی بر لغو بازی تیمش با مایورکا، به خاطر ابتلأ برخی از بازیکنانش به کرونا، واکنش نشان داد و اظهار داشت که تیم او نیز 11 ابتلأ به ویروس کرونا داشت.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از مصاف با مایورکا، از سازمان لالیگا شکایت کرد و اظهار داشت که چرا بازی تیمش با وجود 11 ابتلأ به کرونا لغو نشده و آن‌ها مجبور اند تا به میدان بروند.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با ختافه، در مورد این ادعای سرمربی بارسلونا واکنش نشان داد و مدعی شد که تیم او نیز 11 کرونایی داشته است.
او در این مورد گفت:" این یک موضوع پیچیده است و به نظر همه احترام قائلم ولی ما هم برابر بیلبائو 11 بازیکن خود را به دلیل کرونا در اختیار نداشتیم ولی با احترام به پروتکل‌ها بازی کردیم. من فکر می کنم در حال حاضر شرایط کاملا تحت کنترل است، البته من داکتر نیستم و به حرف های دانشمندان گوش می‌دهم و آن‌ها می‌گویند باید به این روند ادامه دهیم."
آنچلوتی در حالی به حرف‌های ژاوی واکنش نشان داده است که رئال مادرید با وجود ابتلأ 11 بازیکنش به ویروس کرونا، به مصاف بیلبائو رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала