کنفرانس خبری سخنگوی میلیشیای مردمی جمهوری خلق لوهانسک

© Sputnik / Olesya Potapovaفوربس: تفنگ تیرزنی که ولادیمیر پوتین را حفاظت میکند
فوربس: تفنگ تیرزنی که ولادیمیر پوتین را حفاظت میکند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
عضو شوید
ستوان یکم فیلیپوننکو، سخنگوی رسمی میلیشیای مردمی جمهوری خلق لوهانسک با استناد به ناظران نمایندگی جمهوری خلق لوهانسک در مرکز نظارت و کنترل سازمان امنیت و همکاری اروپا اعلام کرد در شبانه روز گذشته هیچ اقدام تحریک آمیز و آتش باری از سوی شبه نظامیان اوکراینی مشاهده نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، وی افزود دشمن با نقض بند سوم اقدامات تکمبلی ، به استقرار تسلیحات و تجهیزات نظامی درنقاط مسکونی در قلمرو تحت کنترل اوکراین ادامه می‌دهد.
از جمله در حوزه مسئولیت تیپ 79 مشخص شد که یک خودروی زرهی رزمی در منطقه مستقر است.
شبه نظامیان اوکراینی همچنان مانع کار ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا می شوند.
از جمله ، در منطقه نیکلایوکا، گروه متحرک گردان 20 جنگ الکترونیک، با کمک ایستگاه "بوکاودـ آ.د"، کانال های کنترل و هدایت پهپاد هیئت سازمان امنیت و همکاری اروپا را سرکوب کرد تا از کشف استقرار تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین توسط ناظران جلوگیری شود.
یگان های میلیشیای مردمی با رعایت دقیق شرایط آتش‌بس فعلی دائماً دشمن را زیر نظر دارند و به دستور فرماندهی برای واکنش سریع به تغییر وضعیت آماده هستند.
سخنگوی رسمی میلیشیای مردمی جمهوری خلق لوهانسک کفت: بر اساس اطلاعات ما، کار گروهی از خبرنگاران رسانه های اوکراینی، کانال 5 و ICTV، به همراه افسران اوکراینی که در حال آماده سازی تهیه ویدئو های صحنه سازی شده برای بدنام کردن میلیشیای مردمی هستند، مشاهده می شود. در گزارش های جعلی تهیه شده علاوه بر مصاحبه با ساکنان محلی جعلی و شبه‌نظامیان اوکراینی، تصاویری از انهدام تاسیسات غیرنظامی را نشان می‌دهند که واقعاً در جریان عملیات جنگی سال 2014 آسیب دیده‌اند.
همچنین، تبلیغات چی های اوکراینی موظف شدند از پرسنل در خط مقدم قهرمان بسازند تا تعداد پرسنلی را که از تمدید قرارداد خود برای خدمت بیشتر امتناع می‌کنند، کاهش دهند.
بر اساس اطلاعات ساکنان محلی روستای والویفسکویه ، طی روز گذشته در مدرسه این روستا که 27 دسامبر به تصرف شبه نظامیان ملی‌گرا اوکراینی درآمده، کار استقرار ستاد واحد تاکتیکی ملی‌گرایان و مواضع آتشباری در کلاس ها ادامه یافته است.
در محوطه مدرسه، تمرکز خودروهای ورودی با افراد مسلح، تجهیزات شناسایی توپخانه، رصد و تعیین هدف و همچنین ایستگاه های رادیویی مشاهده می شود.
استفاده کی یف از ساختمان مدرسه در روستای والویفسکویه برای استقرار مقر یک واحد رزمی و نقطه کنترل آتش میدانی برای توپخانه اوکراین، نقض آشکار توافق آتش بس و نقض آشکار قوانین بین المللی بشردوستانه است.
وضعیت روحی و روانی سربازان نیروهای مسلح اوکراین در همچنان در سطح بسیار پایینی قراردارد.
از جمله به گفته منبع ما، در یک کافه درگیری بین سربازان تیپ 57 ارتش اوکراین وکارکنان این کافه رخ داده است. ستیزه جویان از کارکنان این کافه خواستند تا پس از تعطیلی به کار خود ادامه دهند که به امتناع آنها و احضار پلیس منجر شد. در جریان درگیری، گارسن کافه مجروح و کافه متحمل خسارتی بالغ بر 30 هزار گریون شد. در نتیجه این حادثه دو شبه نظامی در حالت نشئه بر اثر مصرف مواد مخدر بازداشت شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала