ادامه کمک‌های بنیاد بیات به صدها خانواده نیازمند در ولایت بغلان

© Ariana Newsادامه کمک‌های بنیاد بیات به صدها خانواده نیازمند در ولایت بغلان
ادامه کمک‌های بنیاد بیات به صدها خانواده نیازمند در ولایت بغلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
مسئولان بنیاد بیات میگویند، که به صدها خانواده نیازمند، معلول و بی‌جاشده در ولایت بغلان بسته‌های مواد غذایی کمک کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، حاجی اسماعیل، معاون بنیاد بیات، در این باره گفت: "به ادامه کمک‌های زمستانی بنیاد بیات که پیش از این در ولایت‌های مختلف توزیع داشتیم امروز خوشبختانه در ولایت بغلان یک مقدار مواد غذایی شامل آرد برنج و روغن را میباشد برای یک تعداد مستحقین و معیوبین مواد را توزیع میکنیم واین کمک‌های به دیگر ولایات هم میرسد".
مسئولان بنیاد بیات از این کمک‌ها را دست‌گیری خانواده‌های نیازمند در شرایط بد اقتصادی میدانند.
خیر محمد سلجوقی، نماینده بنیاد بیات در شمالشرق، در این باره گفت: "بنیاد خیریه بیات به ادامه کمک‌ها به مستمندان این بار یک مقدار مواد کمکی را شامل برنج، آرد، و روغن میباشدبه ولایت بغلان در نظر گرفته البته شیوه انتخاب ما طوری بوده که فقرا را که با مشکلات اقتصادی جدی دست وپنجه نرم میکردند ما انتخاب کردیم".
حسابرسی کارخانه روسی شریک واحد ایرانی داروسازی با موفقیت انجام شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
کمک 500 هزار دوز واکسین کرونا از سوی هند به افغانستان
از سوی هم باشندگان بغلان از این مساعدت‌ها استقبال کرده اند.
گلدانه، باشنده بغلان، در این باره گفت: "تشکر از بنیاد بیات که به ما غریبا کمک شان رسید وطن پرست استند وطن شانرا دوست دارند".
تواب الدین، باشنده بغلان، افزود: "در این وقت مسلمان‌ها این طور است که در بدر وخاک بسر استند و به یک بوجی آرد ضرورت دارند خانه شان آباد و خداوند مسئولان بنیاد بیات را خیر نصیب کند".
اعضای امارت اسلامی هم از این کمک‌ها در شرایط سخت، برای نیاز مندان استقبال میکنند و از دیگر تاجران کشور میخواهند که به دست گیری نیازمندان بشتابند.
عبدالرقیب، عضو امارت اسلامی بغلان، در این باره گفت: "از بنیاد خیریه بیات تشکر و سپاسگزاری میکنیم قسمیکه در کندز، شبرغان، جلااباد و خوست در همی حالت سخت و شرایط کنونی با مردم نیازمند افغانستان کمک کردند از همه تجاران ملی میخواهیم مثل داکتر صاحب احسان الله بیات از آنها هم خواهان کمک برای افراد نیاز مند استیم تاکه مردم ما از این شرایط سخت بیرون شوند".
به گفته مسئولان بنیاد بیات در دو ماه اخیر هزاران خانواده نیازمند در اکثر ولایت‌های کشور از کمک‌های بنیاد خیریه بیات مستفید شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала