Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تریپیر با اتلتیکو خداحافظی کرد؟

© REUTERS / CARL RECINESoccer Football - Champions League - Atletico Madrid Training - Anfield, Liverpool, Britain - March 10, 2020 Atletico Madrid's Kieran Trippier during training
Soccer Football - Champions League - Atletico Madrid Training - Anfield, Liverpool, Britain - March 10, 2020   Atletico Madrid's Kieran Trippier during training    - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
کی‌ران تریپیر با هواداران اتلتیکو مادرید خداحافظی کرد زیرا به نظر می‌رسد آخرین بازی خود را انجام داده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ کی‌ران تریپیر پس از انجام تقریباً مطمئن آخرین بازی خود برای این اتلتیکو، با هواداران تیم‌اش خداحافظی کرد.
اتلتیکو در بازی خانگی 2-0 از سد رایو وایکانو گذشت، ملی پوش انگلیسی آخرین بازیکنی بود که از زمین خارج شد.

دیگو سیمئونه پس از پیروزی گفت: "شما نمی‌توانید در زندگی کسی را نگه دارید، اگر او نمی‌خواهد بماند."

گفته می‌شود سیمئونه ترجیح می‌دهد تریپیر تا پایان فصل بماند، اما اتلتیکو فرصتی برای جذب بازیکنی دیده که تابستان آینده می‌تواند به صورت رایگان از این تیم خارج شود.

سیمئونه افزود: "او [تریپیر] بازیکن فوق العاده‌ای است. او کسی است که همه چیز به ما داده است."

در پاسخ به این سوال که چرا در میانه یک فصل سخت تیم را ترک می‌کند، در حالی‌که باشگاه دارای مدافعان قابل اعتمادی نیست، وی افزود: "میلیون‌ها دلیل وجود دارد که می‌توانید به آنها فکر کنید".

گفته می‌شود که تریپیر در پایان فصل گذشته تصمیم خود را در مورد آینده‌اش گرفته بود، زمانی‌که او اولین انگلیسی بود که پس از دیوید بکهام در سال 2007، قهرمان لیگ برتر خارج از کشور شد.
او نقش مهمی در عبور سیمئونه از خط دفاع رئال مادرید در آخرین روز فصل داشت، اما توجه او به بازگشت به یک باشگاه انگلیسی معطوف شده بود.
خانواده‌اش فداکاری‌هایی را انجام داده‌اند که با او در خارج از کشور مستقر شده‌اند و با بازگشت به مسیر حرفه‌ای‌اش با جام، او آماده بود تا آنها را به خانه بیاورد.
با این حال، اتلتیکو قیمت خود را در تابستان بسیار بالا گذاشت و منچستریونایتد از قرارداد احتمالی 25 میلیون یورویی خارج شد.
اکنون انتظارات کاهش یافته، اگرچه این واقعیت که نیوکاسل و ثروت تازه به دست آمده آنها اکنون باشگاه خریدار هستند، قیمت همچنان می‌تواند نزدیک به 20 میلیون یورو باشد.

تریپیر سال گذشته در مصاحبه‌ای به اسپروت میل گفت: "من می‌دانم که برای انجام چه کاری به اینجا آمده‌ام و آن را انجام داده‌ام. دوست دارم دوباره در لیگ برتر بازی کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала