Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روی زشت زندگی؛ مدافع سابق رئال اکنون به عنوان ماهی‌گیر مشغول به کار است + عکس/ویدیو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Fabio Coentrao Real Madrid Player
Fabio Coentrao Real Madrid Player - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
کوئنترائو مدافع پرتگالی سابق رئال مادرید، پس از بازنشستگی به شغل ماهی‌گیری روی آورده است تا از این طریق امرار معاش کند.
به گزارش اسپوتنیک، فابیو الکساندر دا سیلوا کوئنترائومدافع پرتگالی که سابقه بازی برای تیم‌های بنفیکا، ساراگوسا، رئال مادرید، موناکو، اسپورتنیگ و ریوآوه و تیم ملی پرتگال را در کارنامه داشت، در پایان فصل گذشته پس از یک دوره ناکام در باشگاه ریوآوه، کفش های خود را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد.
این بازیکن که بیش از 100 بازی برای رئال مادرید و 52 بازی برای تیم ملی پرتگال انجام داده است و دوست خوب رونالدو نیز است، پس از بازنشستگی به شغل ماهی‌گیری روی آورده است تا از این طریق امرار معاش کند.
به گزارش Sport Bible، این مرد 33 ساله اولین قایق ماهی‌گیری خود را در دوران بازی خود خریداری کرد و پس پایان شغل رویایی‌اش به شغل ماهی‌گیری روی آورده است.
کوئنترائو در مورد شغل جدیدش با کانال یوتیوب Empower Brands، صحبت کرد و گفت:" زندگی در دریا آنطور که بسیاری از مردم فکر می کنند شرم آور نیست. این یک شغل مانند هر شغل دیگری است. نه تنها این، دریا زیباست و ما به آن نیاز داریم. افرادی که عاشق دریا هستند و می‌خواهند دریا را تجربه کنند باید رویای خود را دنبال کنند.
ملی پوش سابق پرتگال که دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لالیگا را در کارنامه خود دارد، با دلیل مصدومیت‌ها و افت فاحش مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала