Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا در مراسم معارفۀ "فران تورس": مطمئن هستم که تمام کاتالان‌ها امروز خوشحالند

© REUTERS / ALBERT GEAخوان لاپورتا
خوان لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
لاپورتا در مراسم معارفه خرید جدید این باشگاه با خوشحالی از خرید جدید بارسلونا گفت که امروز معارفه بازیکنی بزرگ با مهارت های زیاد است.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم معارفه این مهاجم اسپانیایی امروز در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و ممکن است از بازی هفته آینده، فرصت حضور در میدان را هم پیدا کند.
لاپورتا در خصوص خرید فران تورس، مهاجم اسپانیایی منچسترسیتی گفت:
"امروز معارفه بازیکنی بزرگ با مهارت‌های زیاد است. رابطه خوبی با سیتی داریم. وضعیت او را می‌دانستیم و اینکه در حال ریکاوری مصدومیت است. اما مهم‌تر اینکه همه دوست داشتیم او بیاید و برای بارسا بازی کند. این چیزی فراتر از یک باشگاه است."
رییس باشگاه بارسلونا در ادامه با ابراز خورسندی از خرید او گفت:
"تو خیلی جوان هستی اما یک مسیر عالی داشتی. در تیم ملی حضور داری و موفقیت‌های زیادی برای ما خواهی آورد. فران تمایل زیادی برای پیوستن به بارسلونا نشان داد و از او متشکرم."
لاپورتا در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:
"از تمام کسانی که امروز به اینجا آمدند به خصوص جوردی کرایف متئو آلمانی، ... و ایجنت او ممنونم. مطمئن هستم که تمام کاتالان‌ها امروز خوشحالند. شما یک فوتبالیست بزرگ و یک فرد عالی هستید. خیلی خوشحالیم."
ژاوی سرمربی جدید بارسلونا که قصد تقویت تیم خود را برای نیم‌فصل دوم لالیگا دارد، "فران تورس" را هفته گذشته از منچسترسیتی انگلیس به خدمت گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала