گیر ماندن بیش از 2 هزار نفر در یک کشتی تفریحی در هند

© REUTERS / Amit DaveУмерший от коронавируса пациент на носилках в Индии
Умерший от коронавируса пациент на носилках в Индии  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
سخنگوی بندر مورموگائو در گزارشی اعلام نمود، که بیش از 2000 مسافر در یک کشتی تفریحی در سواحل ایالت گوا هند پس از تشخیص دچار شدن یکی از خدمه به ویروس کرونا گیر ماندند.
به گزارش اسپوتنیک، کشتی کروز امپرس، متعلق به شرکت کروز هندی Cordelia Cruises از بمبئی وارد ساحل شد و قرار بود چندین روز مسافران را برای یک سفر یک روزه به گوا با 2017 سرنشین همراهی کند که اکنون این کشتی رها در ساحل محبوس شدند. در این گزارش امده است که ما به کشتی اجازه پهلوگیری خواهیم داد، اما همه چیز قبل از پیاده شدن بررسی می شود. همه مسافران دو بار بایدواکسینه شده باشند، باید تست بدهند. پزشک کشتی یکی از خدمه را که در طول روز تب بالایی داشت معاینه کرد.
Мусульманка с котом после утренней молитвы в честь Курбан-байрама у Голубой мечети в городе Тагиг, Филиппины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
آمار تازه ویروس کرونا در جهان
سخنگوی بندر گفت: به زودی یک تیم پزشکی سوار کشتی می‌شود و آزمایش‌های پی سی آر را روی همه مسافران انجام می‌دهد و تنها پس از دریافت نتایج به آنها اجازه بیرون شدن از کشتی داده می‌شود.
خدمه ای که آزمایش کرونای او مثبت باشد از کشتی بیرون شده و برای درمان به درمانگاه خصوصی فرستاده می شود. هند از نظر تعداد موارد شناسایی شده کووید-19 در رتبه دوم جهان باقی مانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала