Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات بارسا و یونایتد برای انجام یک معاوضه تمام فرانسوی

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
سران بارسلونا و منچستریونایتد مذاکرات برای تبادله آنتونی مارسیال و عثمان دمبله را آغاز کرده اند و احتمال دارد این معاوضه تمام فرانسوی بزودی انجام شود.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله یکی از بازیکنانی است که در زمستان قراردادش با بارسلونا به پایان می رسد. بارسا در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند اما خواست‌های مالی ستاره فرانسوی سبب شده تا مذاکرات به بن‌بست مواجه شود و مدیران باشگاه به فکر فروش و یا معاوضه او در زمستان باشند.
آنسو آنتونی مارسیال از شرایط خودش در منچستریونایتد راضی نیست و می‌خواهد به دلیل نیمکت نشینی‌های متعدد اولدترافورد را ترک کند. یونایتد با جدایی ستاره‌اش مشکلی ندارد اما نمی‌خواهد وی به صورت قرضی جدا شود و از همین‌رو چندی پیش پیشنهاد سویا برای به خدمت گرفتن وینگر فرانسوی به صورت قرضی را رد کرد.
با این حال نشریه اسپورت که نزدیک به بارسلونا است، در گزارشی مدعی شده که سران بارسلونا و منچستریونایتد مذاکرات برای تبادله آنتونی مارسیال و عثمان دمبله را آغاز کرده اند و احتمال دارد این معاوضه تمام فرانسوی بزودی انجام شود.
دمبله در سال 2017 با 105 میلیون یورو از دورتموند به آبی اناری‌ها پیوست اما اصلا نتوانسته است که در این تیم انتظارات را برآورده کند. ژاوی به این بازیکن علاقه زیادی دارد و این باعث شده تا امیدها برای درخشش او زیاد شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала