Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: " شکلی بازی کردیم که گویا در تعطیلات هستیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید اعتراف کرد که مهاجمان تیم‌اش ویژگی مناسب برای امتیاز گرفتن از دفاع حریف را نداشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی از عملکرد تیم‌اش در اولین بازی سال 2022 راضی نیست. این تیم امشب در زمین ختافه با یم گل شکست خورد تا دومین شکست آنها در لالیگا در این فصل به ثبت برسد. با این وجود تیم او با 46 امتیاز در صدر جدول باقی می‌ماند و 8 امتیاز بیشتر از سویا که دو بازی کمتر انجام داده، دارد.

اولین شکست سال جدید: "دوره دوم را به بهترین شکل شروع نکردیم. خوب بازی نکردیم هیچ توضیحی وجود ندارد یک گل به آنها هدیه دادیم - خطای بازیکنی که معمولا عالی است. این گونه‌ها ممکن است اتفاق بیفتد و امروز این اتفاق افتاد. عبور ما ضعیف بود. ما بعد از گل واکنش خوبی نشان دادیم اما ما در حمله کارآمد نبودیم."

بازی در برابر سه مدافع میانی: "ما همیشه به دلیل ویژگی‌هایی که داریم، با این نوع تیم‌ها مبارزه می‌کنیم. شما نمی‌توانید همه چیز را داشته باشید. ما مهاجمانی با کیفیت‌های مختلف برای حمله به فضاها داریم. تنها موقعیت‌هایی که داشتیم، شوت‌های از راه دور بود."

رودریگو: "رودریگو و آسنسیو در تمرینات بسیار بهتر به نظر می‌رسیدند. هیچ کدام از آنها نمی‌توانند 90 دقیقه کامل بازی کنند و من تصمیم گرفتم هازارد را در نیمه دوم به زمین بیاورم."

اعتراضات: "من بهانه گیری را دوست ندارم، اما در پایان نیمه اول، ما دو رزرو داشتیم - یکی برای من و دیگری برای رودریگو. این برای من خیلی عجیب به نظر می‌رسید. دوست دارم داور دلیل آن را برای من توضیح دهد."

زنگ بیدارباش: "مطمئنا. فوتبال همین است. هیچ چیز جدیدی در این بازی وجود ندارد. ما مستقیماً در تله افتادیم، اما باید به جلو نگاه کنیم. چهارشنبه یک بازی دیگر داریم. چیزهای زیادی در مورد این بازی وجود داشت که درست نبود. انگار هنوز در تعطیلات بودیم."

تردیدها: "نه، مطلقاً نه. شما همیشه از این نوع بازی‌ها دارید، پس از تعطیلات کریسمس، هرگز آسان نیست. اما صحبت در مورد آن به دنبال بهانه‌ای است و من نمی‌خواهم این کار را انجام دهم، ما این کار را نکردیم. خوب بازی کن، به همین سادگی است - ما مستحق باخت یا برد نبودیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала