Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق چهارجانبه حاصل شد؛ مهاجم جدید بارسا بزودی می‌آید

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
بارسلونا با تمام طرف‌ها به توافق رسیده و این احتمال وجود دارد که آلوارو موراتا تا یک هفته دیگر تورین را به مقصد بارسلونا ترک کند.
به گزارش اسپوتنیک، خط حمله بارسلونا ضعف‌هایی زیادی دارد و ژاوی هرناندز سرمربی بلوگرانا تلاش دارد تا با جذب یک مهاجم مشکلات تیمش را کاهش دهد.
این سرمربی جوان آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید را که به صورت قرضی در یوونتوس بازی می‌کند، در نظر دارد و از چندی به این سو مذاکرات با یوونتوس و اتلتیکومادرید ادامه دارد و حالا به نظر می‌رسد که توافق با هر دو باشگاه و خود بازیکن صورت گرفته است.
طرح بارسا به گونۀ است که در ابتدأ موراتا را به صورت قرضی و تا پایان فصل از یوونتوس به خدمت بگیرد زیرا وی تا پایان فصل با این باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد.
سپس بلوگرانا با اتلتیکومادرید وارد مذاکره خواهد شد تا قرارداد موراتا را نهایی سازد و حدود 20 تا 30 میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کند.
بارسا خوشبین است که اتلتیکومادرید انجام این معامله را تسهیل کنند زیرا عملاً روخی بلانکو نزدیک به 40 میلیون یورو از بارسا قرض‌دار است و گریزمن با شرایط مشابه از بارسا در اتلتیکومادرید بازی می‌کند.
رسانه‌های اسپانیایی اما از پیچیدگی در این انتقال خبر داده و می‌گویند که بارسا باید قبل از جذب این بازیکن، چند بازیکن خود را به فروش برساند و جا به برای دستمزد و حضور موراتا باز کند.
رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا باور دارند که بارسا تا پایان این هفته لوک‌دیونگ را خواهد فروخت و ستاره‌های چون کوتینیو، اومتیتی، نتو و میگوئیزا نیز نیوکمپ را ترک خواهند کرد.
در صورتی که پیش‌بینی‌های بارسلونا به درستی عملی شود، احتمالاً شاهد ششمین انتقال موراتا خواهیم بود و این بازیکن پس از رئال مادرید، یوونتوس (دوبار)، اتلتیکو مادرید و چلسی به بارسا خواهد پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала