Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده هالند مشخص می‌شود، بزودی...

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
عضو شوید
ارلینگ هالند تا پایان ماه جاری میلادی تصمیم خواهد گرفت که راهی چه تیمی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند به صورت غیررسمی در اسپانیا و در شهر ماربیا در مورد آینده اش صحبت کرده است. او به هوادارانش گفته است که می خواهد در اسپانیا بازی کند و به نظر می رسد که رئال مادرید و بارسلونا گزینه های اصلی آنها باشند. هالند باید تا 31 جنوری در مورد فصل آینده تصمیم بگیرد.
در حقیقت لاپورتا مدیر بارسا همه تلاش خود را می کند تا هالند را به خدمت بگیرد و در تلاش است تا با فروش برخی بازیکنان مازاد بتواند انتقال را به سرانجام برساند.
رئال مادرید اما شرایط مالی بسیار بهتری دارد. در هر صورت رایولا فعلا با هیچ کدام از دو باشگاه به توافق نرسیده است. مدذیران رئال خرید هالند را کاملا امکان پذیر می دانند و حس می کنند که با حضور ارلینگ و امباپه خط حمله فوق العاده ای برای فصل بعد در اختیار خواهند داشت.
دورتموند به هالند گفته است که باید ظرف یک ماه آینده و تا قبل از 31 جنوری تکلیفش را مشخص کند. در حقیقت دورتموند می خواهد برای فصل بعد برنامه ریزی کند و به طور مثال می خواهند آدیمی از سالزبورگ را به عنوان جانشین هالند بخرند هر چند که گزینه هایی نظیر ولاهوویچ، داروین و کالاژیچ را مد نظر قرار داده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала