Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه و هالند به اضافه وینی و بنزما؛ مربع هجومی رئال چگونه شکل می‌گیرد؟

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد در صورت خرید همزمان دو ابر ستاره دنیای فوتبال، رئال مادرید کار سختی برای چیدن ترکیب دارد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه مارکا چاپ مادرید نزدیک به باشگاه رئال مادرید، رئال مادرید خرید کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند را در دستور کار قرار داده، دو تن از بهترین بازیکنان هجومی حال حاضر دنیای فوتبال که می توانند تا چندین سال خط حمله رئال مادرید را بیمه کنند.
خرید همزمان این دو بازیکن، شوک بزرگی به دنیای فوتبال وارد خواهد کرد، و کارلو آنچلوتی هم باید به دنبال راهی برای استفاده همزمان از این دو ستاره باشد و از طرفی هم نمی توان به راحتی از ستاره هایی مثل کریم بنزما و وینیسیوس جونیور که در این فصل خوش درخشیده اند، چشم پوشی کرد.
آنچلوتی با مدیریت چنین ترکیب و ستارگانی غریبه نیست. او در میلان بازیکنانی مثل آندری شوچنکو، فیلیپو اینزاگی و یان دال توماسون را در خط حمله اش داشت که بعدها کریستین ویری، هرنان کرسپو و رونالدو نازاریو هم به جمع آنها اضافه شدند.
اما آیا هالند، ام باپه، بنزما و وینیسیوس می توانند در کنار هم بازی کنند؟
هالند مهاجمی برای محوطه جریمه و اطراف نقطه پنالتی است، در حالیکه ام باپه توانایی بازی در تمامی پست های خط حمله را دارد.
بهترین فرم وینیسیوس را در سمت چپ زمین می بینیم و بنزما هم برای خلق موقعیت و بازیسازی، مایل به آزادی عمل در خط حمله است.
بنابراین محتمل ترین حالت استفاده از هالند در نوک خط حمله به عنوان شماره 9. و بنزما پشت سر او به عنوان مهاجم کاذب و وینیسیوس و ام باپه به عنوان بال های کناری است. اما آیا چنین ترکیب تعادل تیم را بر هم نمی زند؟
سیستم 3-3-4 جواب نمی دهد
با این 4 بازیکن، سیستم بازی کنونی رئال مادرید نیازمند تغییر خواهد بود. در حال حاضر کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ روح تیم هستند.
هر راه حل احتمالی، عجیب به نظر خواهد رسید. در پاریسن جرمن استفاده همزمان از لیونل مسی، نیمار و ام باپه می تواند درس عبرتی باشد.
با حضور همزمان این سه بازیکن در ترکیب پاری سن جرمن، تعادل تیم در زمان دفاع و از دست رفتن مالکیت توپ، بر هم می ریزد.
استفاده از دو هافبک دفاعی و تخریبی مثل کاسمیرو و ادواردو کاماوینگا می تواند قدرت فیزیکی را به خط میانی رئال مادرید اضافه کند، اما خلق موقعیت و انتقال توپ برای هیولاهای حاضر در خط حمله سخت خواهد شد.
استفاده از کروس و مودریچ، بازیسازی را جبران می کند اما باعث نقص در کارهای دفاعی و فیزیکی خواهد شد.
حضور همزمان این 4 بازیکن به این معنی است که رئال مادرید به دو مدافع کناری کاملاً تدافعی و محافظه کار هم نیاز خواهد داشت.
بنابراین تصور خط حمله ای متشکل از این 4 ستاره در دنیای واقعی بسیار رویایی و آرمانی به نظر می رسد و پیدا کردن راه حلی برای استفاده از آنها دغدغه ای بزرگ برای سرمربی ایتالیایی خواهد بود.
چینش چنین ترکیبی در بازی های ویدیویی شاید کارساز و جذاب باشد، اما آیا در واقعیت امکان پذیر است؟ باید دید و منتظر ماند که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала