Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب قطعی هالند از میان بارسا و رئال مشخص شد

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
عضو شوید
نشریه اسپانیایی کواترو مدعی است که مینو رایولا پس از صحبت به رییس بارسلونا، گفته است که مؤکلش خواهان پیوستن به این باشگاه است.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از اولویت های بارسلونا در تابستان سال آینده، جذب یک مهاجم نوک است و پیشنهادات مختلفی هم از طرف اسپانسرها برای سرمایه گذاری دریافت کرده که این می تواند به بارسلونا در جذب هالند کمک کند.
رییس بارسا چندی قبل با مدیر برنامه‌های این بازیکن نروژی دیدار کرد و رسانه‌های اسپانیایی نتیجه آن ملاقات را خوب توصیف کردند و مدعی بودند که بزودی ملاقات دیگر بین لاپورتا و مینو رایولا انجام خواهد شد تا در مورد جزئیات انتقال هالند به نیوکمپ صحبت کنند.
با این حال نشریه اسپانیایی کواترو مدعی است که دیدار دو طرف امروز انجام شده و در نتیجه رایولا به لاپورتا گفته است که مؤکلش خواهان پیوستن به بارسا است و این باشگاه را به رئال مادرید ترجیح می‌دهد.
طبق گزارش کواترو، ارلینگ هالند در صورتی که بارسلونا بودجه کافی برای خرید وی داشته باشد مایل به حضور در نیوکمپ است.
گفته می‌شود که مینو رایولا به لاپورتا قول داده است در صورتی که بودجه مورد نظر را بدست بیاورند، با تیمی جز بارسلونا مذاکره نخواهند کرد.
خود بازیکن هم گفته است نمی‌خواهد با کیلیان امباپه در یک تیم بازی کند و زیر سایه وی باشدّ بلکه برخلاف می‌خواهد در جبهه مقابل باشد و با وی رقابت کند.
حالا دیده شود که بارسلونا پول کافی برای جذب هالند به دست خواهد آورد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала