Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت آرامش به اردوی چلسی؛ عذرخواهی و بازگشت خرید گران‌قیمت به تمرینات

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی تایید کرد که روملو لوکاکو بابت مصاحبۀ جنجالی‌اش عذرخواهی کرده و به تمرینات بازگشته است.
به گزارش اسپوتنیک، چند روز قبل روملو لوکاکو در مصاحبه با اسکای ایتالیا به صراحت از شرایطش در چلسی ابراز نارضایتی کرد و ضمن انتقاد از تغییر تاکتیکی سرمربی آلمانی مدعی شد که تسلیم نمی‌شود و حرفه‌ای برخورد خواهد کرد.
او همچنان در جریان مصاحبه بارها از باشگاه سابقش یعنی اینترمیلان به نیکویی یاد کرد و تمایلات خودش برای بازگشت به این تیم پنهان کرده نتوانست.
مصاحبه این بازیکن جنجال‌های زیادی برانگیخت و توماس توخل نام این بازیکن را از فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی با لیورپول خط زد تا وی را تنبیه کرده باشد.
رسانه‌های انگلیسی صبح امروز مدعی شدند که توخل با لوکاکو به صورت مستقیم صحبت خواهد کرد و از او در مورد مصاحبه‌اش وضاحت خواهد خواست.
امروز توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با تاتنهام در مورد جزئیات ملاقاتش با لوکاکو صحبت کرد و گفت که ستاره بلجیمی بابت مصاحبۀ جنجالی‌اش عذرخواهی کرده و به تمرینات بازگشته است.
او در این مورد گفت:" ما خوشحال بودیم که زمان لازم را صرف کردیم تا با آرامش در مورد مشکلات پیش آمده صحبت کنیم. این کاری است که ما انجام دادیم. او عذرخواهی کرد. او امروز به تمرینات بازگشت. مهم ترین چیز برای من این بود که بفهمم عمدی در کار نبوده است. این اولین بار است که ما او را این چنین دیده بودیم، آن قدرها هم که مردم فکر می کردند، مسئله‌ی بزرگی نبود ولی کوچک هم نبود؛ اما آرامش خود را حفظ کردیم و عذرخواهی او را پذیرفتیم و به جلو پیش می رویم. او بسیار آگاه است که چه اتفاقی افتاده و چه حاشیه ای به وجود آمده است. خیلی مهم است که هواداران از تیم حمایت کنند؛ حتی اگر کسی نظر دیگری در مورد آن داشته باشد، این در مورد تیم است. امیدوارم هواداران نیز بتوانند این را قبول کنند و از تیم حمایت کنند."
توخل در حالی از بهبود رابطه‌اش با لوکاکو صحبت کرد که در چند روز آخر رسانه‌های انگلیسی از احتمال جدایی ستاره بلجیمی در تابستان آینده خبر داده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала