Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موج شدید حملات به رونالدو بعد از شکست مقابل ولووز

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در نخستین تجربه کاپیتانی اش در منچستریونایتد بعد از 14 سال نتوانست تیمش را به پیروزی برساند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد شب گذشته در بازی هفته 21 خود مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر انگلیس با شسکت خانگی در اولدترافورد روبرو شد.
در این مسابقه فیل جونز بعد از 708 روز در ترکیب نخست به جای هری مگوایر کاپیتان یونایتد قرار گرفت تا بازوبند کاپیتانی به کریستیانو رونالدو برسد.
آخرین باری که سوپراستار پرتگالی منچستریونایتد بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود بسته بود مارچ ۲۰۰۸ و در جریان دیدار برد مقابل بولتون اتفاق افتاد که گیگز روی نیمکت نشسته بود.
در همین حال بعد از شکست شیاطین سرخ مقابل گرگ‌ها موج انتقادات به رونالدو بخاطر عملکرد ضعیف و عدم رهبری مناسب تیم به عنوان کاپیتان افزایش پیدا کرده است.
به گزارش Squawka Football، رونالدو در جریان بازی تنها سه لمس توپ در محوطه جریمه حریف مقابل وولوز داشت. برای درک عمق این فاجعه، کانر کودی کاپیتان و مدافع میانی وولوز، همان تعداد ضربه و لمس توپ را فقط در محوطه جریمه منچستریونایتد داشت.
این آمار برای هواداران منچستریونایتد و به طور کلی جامعه فوتبال شوک بزرگی خواهد بود. بسیاری از طرفداران انتظار دارند که کریستیانو رونالدو بیشتر از سایر بازیکنان در داخل و اطراف محوطه جریمه حریف توپ را لمس کند.
اما فوق ستاره پرتگالی در این دیدار کاملا بیکار نبود، گل وی با ضربه سر در دقیقه 68، در حالی که بازی هنوز مساوی بود، توسط داور مردود اعلام شد.
منچستریونایتد با گل ژائو موتینیو با ضربه خارق العاده در دقیقه 82 بازی را باخت. این باخت باعث شد که منچستریونایتد همچنان در رده هفتم لیگ باقی بماند تا با چهار امتیاز کمتر از آرسنال در رده چهارم، با یک بازی کمتر از توپچی ها با منطقه صعود به لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشته باشد.
در همین حال کریستیانو از زمان آمدن رانگنیک نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و فقط یک گل در این دوران به ثمر رسانده است.
جیمی کاراگر یکی از معدود کارشناسانی است که اخیراً از رونالدو انتقاد کرده است، وی باز هم پس از شکست یونایتد در دوشنبه شب اظهارنظری گستاخانه کرد.
کاراگر در توییتر احساسات خود را در مورد این بازی به اشتراک گذاشت. مدافع سابق لیورپول در توییتی اعلام کرد که "پایش را از گلیم خود بیشتر دراز می‌کند" و با این توییت جواب پاتریس اورا را داد.
جیمی کاراگر اخیرا در مورد اینکه چرا منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کریستیانو رونالدو 36 ساله را به خدمت گرفت، نظر داده بود.
وی گفته بود:
شما دوم میشوید و رونالدو را در 36 سالگی به خدمت می گیرید - چهار سال دیگر قهرمان لیگ نخواهید شد. اگر با کسی در 36 سالگی قرارداد ببندید، باید تصور قهرمانی زودرس داشته باشید.
اورا گفته بود:
بازیکنی مانند جیمی کاراگر، 775 بازی دارد، اما کریستیانو 801 گل به ثمر رسانده است. و این نوع افراد در مورد کریستیانو صحبت می کنند. گاهی اوقات فکر می کنم مردم باید در مسیر خود بمانند و من این نفرت را درک نمی کنم.
پائول اینس نیز می‌گوید که یک کاپیتان باید توسط عملکردش مورد قضاوت قرار گیرد و او مک‌تومینی را نسبت به رونالدو برای کاپیتانی ترجیح می‌دهد.
اینس گفت:
واقعاً به آن نگاه کنید، اگر من جای رالف رانگنیک بودم، آن (بازوبند کاپیتانی) را به مک‌تومینای می‌دادم. چون فکر می‌کنم یک کاپیتان باید بر اساس عملکردش و کارهایی که در زمین انجام داده قضاوت شود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала