وزارت داخله طالبان در تلاش ساختن یونیفورم برای پولیس

© Bakhtar News Agencyیورش جنگجویان طالبان بر پناهگاه آدم ربایان در ننگرهار
یورش جنگجویان طالبان بر پناهگاه آدم ربایان در ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
عضو شوید
فراهم شدن یونیفورم به نیروهای پولیس به ایجاد نظم و نیز افزایش اعتماد مردم بر نیروهای نافذ کننده قانون می انجامد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، وزارت امور داخله گروه طالبان روز سه شنبه از درست کردن لباس برای نیروهای پولیس خبر داده است. محمد عاقل اعزام معاون سخنگوی وزارت داخله گروه طالبان گفته است، که این وزارت می‌کوشد تا زمینه آموزش‌های نظامی را برای نیروهای پولیس در همه ای بخش‌های کشور فراهم سازد.
چهار ونیم ماه از روی کار آمدن دوباره امارت اسلامی می‌گذرد، اما بیشتر نیروهای پولیس امارت اسلامی با لباس‌های شخصی اجرای وظیفه می‌نمایند.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
مجاهد ایجاد قطعه استشهادی در وزارت دفاع طالبان را رد کرد
محمد عاقل اعزام در این باره گفت: "وزارت داخله امارت اسلامی افغانستان در کنار آغاز روند تعلیم و تربیه نیرو ها، شماری زیادی از عساکر را در سراسر کشور به لباس‌های نظامی ملبس ساخته و این روند تا زمانی جریان خواهد داشت که همه نیرو ها به لباس هایی یاد شده ملبس شوند".
در این میان، برخی از آگاهان مسایل نظامی می‌گویند، که فراهم شدن یونیفورم به نیروهای پولیس به ایجاد نظم و نیز افزایش اعتماد مردم بر نیروهای نافذ کننده قانون می انجامد.
جنرال ثمر سادات، آگاه مسایل نظامی در این باره گفت: "سه چیز برای پولیس بسیار عمده و اساسی است؛ اول یونیفورم، دوم قیافه منظم، سوم آگاهی از قوانین جرایم جنایی و سایر جرایم که مربوط می‌شود به وزارت داخله".
اسد الله ندیم، آگاه مسایل نظامی به طلوع‌نیوز گفت: "حکومت باید به تعلیم و تربیه استندرد نیروهای خود توجه داشته باشد که مطابق معیار های قبول شده باشد، آموزش بیشتر، موفقیت بیشتر را تامین می‌کند".
شماری از شهروندان کشور هم از این تصمیم امارت اسلامی استقبال می‌کنند و می‌گویند که برخی از گروه‌ها و افراد استفاده جو، برای بدنام ساختن امارت اسلامی در چنین لباس‌ها جرایم جنایی را مرتکب شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала