یکبار دیگر افت محبوبیت بایدن رکورد زد

© AFP 2023 / Drew Angerer / Getty ImagesПрезидент США Джо Байден в Восточном зале Белого дома
Президент США Джо Байден в Восточном зале Белого дома  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2022
عضو شوید
بر پایه نظرسنجی جدید، محبوبیت رئیس جمهور کنونی امریکا بار دیگر کاهش داشته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد که میزان افت محبوبیت "جو بایدن" رئیس جمهور امریکا در ماه دسامبر رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.
بر پایه نظرسنجی که توسط مرکز " CNBC-Change Research " انجام شده، 56 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی با عملکرد سال نخست بایدن در کاخ سفید اعلام مخالفت کردند. این آمار در ماه سپتامبر 54 درصد و در ماه اپریل گذشته 49 درصد بوده است.
FILE - In this combination of file photos, former Vice President Joe Biden speaks in Wilmington, Del., on March 12, 2020, left, and President Donald Trump speaks at the White House in Washington on April 5, 2020. Trump has accused his Democratic rival Biden of having connections to the “radical left” and has pilloried his relationship with China, his record on criminal justice, his plans for the pandemic and even his son's business dealings. (AP Photo, File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2021
تمجید بایدن و ترامپ برای اولین بار از یکدیگر
نظرسنجی جدید نشان می‌دهد میزان مقبولیت بایدن به 44 درصد افت کرده است.
نحوه مدیریت اقتصاد کشور و همه گیری کرونا، ضربه شدیدی به محبوبیت بایدن طی سال نخست ریاست جمهوری وی در کاخ سفید، وارد آورده است.
در این نظرسنجی، 60 درصد از پرسش‌شوندگان از نحوه مدیریت اقتصاد کشور توسط بایدن ابراز نارضایتی کرده و 55 درصد نیز این نارضایتی را در زمینه نحوه واکنش دولت بایدن به همه‌گیری کرونا داشتند.
در زمینه اقتصادی، 72 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی از نحوه مدیریت دولت بایدن در خصوص قیمت روزانه کالا ابراز نارضایتی کرده و 66 درصد نیز گفته‌اند که از تلاش‌های رئیس جمهور در کمک به درآمدهایشان ناراضی هستند.
افزون بر آن، 46 درصد از شرکت کنندگان گفته‌اند که عملکرد بازار بورس بسیار خوب نبوده در حالی که بورس یکی از بهترین سال‌های خود طی چند دهه گذشته را تجربه کرده بود اما به باور شرکت کنندگان در این نظرسنجی، عملکرد بورس طی سال 2021 ضعیف بوده است.
در زمینه واکسیناسیون نیز، این نظرسنجی نشان می‌دهد که 50 درصد گفته‌اند که دولت بایدن در زمینه واکسیناسیون زیاده‌روی کرده است. 26 درصد نیز گفته‌اند که رویکرد دولت بایدن در خصوص واکسیناسیون درست بوده و 24 درصد نیز گفته‌اند که اقدامات کافی در این زمینه صورت نگرفته است.
این نظرسنجی از 1895 نفر و طی روزهای 17 تا 20 دسامبر انجام شده است. درصد خطای درنظر گرفته شده برای این نظرسنجی 3.1 درصد بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала