Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تست منفی مسی برای کرونا؛ لئو به پاریس بازگشت

© REUTERS / YVES HERMANمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
لیونل مسی پس از منفی شدن تست‌ PCR جدیدش به خاطر کرونا به پاریس بازگشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ هشت روز پس از اعلام شدن تست مثبت لیونل مسی برای کرونا، این بازیکن آرجانتینی پس از منفی شدن تست PCR در آخرین آزمایش که در روزاریو انجام داد، اکنون به پایتخت فرانسه بازگشته است.
این فوتبالیست آرجانتینی در سحرگاه 4 جنوری از روزاریو پرواز کرد تا در اسرع وقت به پاریس بازگردد، جایی‌که باید آزمایشات بیشتری را انجام دهد تا مشخص شود که آیا این ویروس قبل از بازگشت به خانه مائوریسیو پوچتینو برای او عواقب جسمی ایجاد کرده است یا خیر. این یک تجزیه و تحلیل جامع در ابتدای هر فصل با تست‌های استرس، آزمایش قلب و موارد دیگر برای رد کردن مشکلات خواهد بود.
خوش‌بینی‌های پیرامون بازگشت مسی باعث شده تا به احتمال بازی برابر المپیک لیون در 9 جنوری فکر کند. احتمالی که با توجه به این‌که او از 28 دسامبر گذشته که مجبور شد در انزوا بماند، به نظر پیچیده به نظر می‌رسد.

پوچتینو زمانی که به غیبت لئو اشاره شد گفت: "مسی دائماً با خدمات پزشکی ما در تماس است و وقتی کنترلش منفی شد به فرانسه سفر خواهد کرد. در حال حاضر بیشتر از این نمی‌دانیم. تا زمانی که او در آرجانتین منفی نشود، نمی‌تواند سفر کند."

در فرانسه، برای فردی که با سه دوز واکسینه شده، از امروز به جای هفت روز، پنج روز قرنطین از عفونت و با PCR منفی است، بنابراین همه چیز بستگی به زمان مصرف آن و داشتن سه دوز دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала