Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش ساینز در داکار 2022

© AFP 2023 / Franck FireЭкипаж Эдуарда Николаева из "КАМАЗ-Мастер" на этапе ралли "Дакар" в Перу
Экипаж Эдуарда Николаева из КАМАЗ-Мастер на этапе ралли Дакар в Перу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
مادرلینی در طولانی‌ترین مرحله داکار سوم شد که در آن تویوتای عربستانی برتر از العطیه پیشتاز بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلوس ساینز و لوکاس کروز یک بار دیگر نشان دادند که اگر عقب نشینی در مسیریابی روز افتتاحیه داکار نبود، اکنون به طور جدی برای پیروزی نهایی در رالی می‌جنگیدند. با این شایستگی اضافه شد که آنها برای اولین بار در تاریخ مسابقات با یک نمونه اولیه فن‌آوری هیبریدی جدید، آئودی RS e-tron رقابت می‌کنند.
پس از کسب اولین پیروزی با موتر برقی در روز سه‌شنبه، ساینز امروز چهارشنبه باید پیست را در چهارمین مرحله، طولانی‌ترین داکار با 465 کیلومتر سپری کرد.
او آخرین بخش‌های ویژه را با بهترین زمان پشت سر گذاشت و در رده سوم به خط پایان رسید و تنها توسط الراجهی عربستانی (تویوتا) پیشی گرفت که اولین پیروزی خود را در این دوره ثبت کرد و به ناصر العطیه به عنوان هدف نهایی‌اش نزدیک شد.
در همین حال، هم تیمی او استهان پترهانسل تأیید کرده که با بدترین رالی خود در سال‌های اخیر روبرو بوده است. موفق‌ترین سوارکار تاریخ داکار، با 14 "toauregs" در شیشه‌های خود، قبلاً 26 ساعت پس از شکست‌اش در روز یکشنبه یک پنالتی جمع کرده بود، اما امروز دوباره آسیب دید. راننده‌های فرانسوی در هنگام پرش یک ضربه‌گیر را شکستند و به فن و رادیاتور آب آئودی RS Q e-tron خود آسیب رساندند.
روز آسانی هم برای نانی روما و الکس هارو(BRX) نبود که وقتی شکارچی آنها در کیلومتر 80 به دلیل مشکل مکانیکی توقف کرد، و آنها زمان زیادی را از دست دادند. این بازیکن اسپانیایی و کمک راننده‌اش الکس هارو توانسته‌اند پس از تعمیر آن را ادامه دهند، اما دیگر گزینه‌ای در مسابقه ندارند.
هنک لاتگان آفریقای جنوبی تا کیلومتر 238 که با 2 دقیقه و 30 سانتی‌متر برتری بر ناصر العطیه دوم پشت سر گذاشت، اما در کیلومتر 310 رویای او با مشکل تایر راست عقبی به پایان رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала