دستآورد جدید کمپنی تسلا رونما شد+ویدئو

© AP Photo / Rich PedroncelliОснователь и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск
Основатель и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
کمپنی مشهور تسلا از محصول جدید خود به نام T i رو نمایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تلیفون هوشمند تسلا مدلT i با استفاده از نام تجارتی موفق و لوگوی محبوب ترین و پرفروش ترین موترهای برقی "تسلا" که فعلاً از نظر عرضه کننده ویژگی های خاص، وجود یک پلت فرم پرداخت آنلاین بسیار موفق و همچنین ساخت سفینه فضایی صاحب سبک است استفاده می کند.
این کمپنی مشهور تصمیم گرفته که تیلفون هوشمند تولید کند، مطمئناً انتظار می رود که ویژگی ها و کاربردهای منحصر بفرد این تلیفون هوشمند بتواند رهبران صنعتی فعلی مانند اپل و سامسونگ را پشت سر بگذارند. قابل ذکر است که امکان پرداخت آنلاین از طریق بیت کوین در این تلیفون هوشمند تعبیه شده است.
As always, Tesla is looking for hardcore AI engineers who care about solving problems that directly affect people’s lives in a major way.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2022
ربات تسلا می‌تواند شخصیت منحصر به فرد خود را داشته باشد
همچنین گفته می شود، این تلیفون گوشی دارای چهار لنز دوربین قدرتمند است که عکس های خیره کننده ای با نور خورشید متفاوت می گیرد. توانایی عکاسی در شب با کیفیت بالا، خیلی ساده می توان از ستارگان تنها با یک کلیک عکسبرداری کرد.
شما می توانید از تکنالوژی منحصر بفرد برای گرفتن یک عکس استفاده کنید و از یک لنز متفاوت برای گرفتن عکس و از لنز دیگر همزمان برای گرفتن ویدئو استفاده نمایید. دوربین دیگری در جلوی گوشی هوشمند وجود دارد و عکس‌ های سلفی می‌گیرد که در حقیقت در زیر صفحه نمایش این تلیفون پنهان شده است که باعث می شود صفحه نمایش یکدستی کاربر داشته باشد.
تلیفون هوشمند تسلا دارای صفحه نمایشInfinity واقعی است که در مقایسه با آیفون یا برش مانند گوشی های گلکسی سامسونگ است. خود صفحه نمایش از قوی ترین مواد ساخته شده تا استحکام آن را افزایش دهد و در حین حال دسترسی لمسی یکپارچه را فراهم بیاورد، با این صفحه نمایش منحصربفرد می توان از آن حتی در زیر نور مستقیم خورشید استفاده کرد، در این صفحه نمایش اثر انگشت اولتراسونیک نیز وجود خواهد داشت و اسکنر برای احراز هویت بیومتریک برای باز کردن قفل تلیفون همراه نیز ارائه شده است.
Основатель и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
ایلان ماسک 1 میلیارد دالر دیگر از سهام خود در تسلا را فروخت
این گوشی هوشمند دارای چارچر آفتابی نیز خواهد بود، تعجب آور نیست که ایلان ماسک چنین امکانی را برای گوشی هوشمند فراهم کرده باشد زیرا او پنل های آفتابی را برای کسب و کار او می سازد، چارچر آفتابی به این معنیست که تلیفون را می توان اساساً در هر مکانی و تقریباً در هر زمان چارچ کرد و شما حتی برای این کار به چارچر نیاز ندارید. بنابراین پشت گوشی مدل D نیز شارژ می شود و با شارژ دستگاه تغییر رنگ می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала