Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال باری دیگر در کوپا دل‌ری؛ طلسم 8 ساله می‌شکند؟

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
رئال مادرید بیشتر از جام حذفی اسپانیا در دیگر مسابقات از جمله لیگ قهرمانان اروپا موفق بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید امشب در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا کوپا دل‌ری در مقابل آلکویانویی قرار می‌گیرد که فصل گذشته توسط همین تیم گمنام از این رقابت ها حذف شد.
لوس بلانکوس هرگز تیمی نبوده که متخصص جام حذفی باشد و معمولا در لیگ و جام باشگاه های اروپا نتایج بهتری گرفته است.
در حقیقت هر چند که رئال مادرید بین سالهای 1905 تا 1908 چهار بار متوالی قهرمان کوپا دل‌ری شد اما بعد از آن در 111 سال فقط پانزده کوپا برد.
آخرین قهرمانی رئال در کوپا به سال 2014 با هدایت آنچلوتی برمی گردد که رئال در فینال مستایا با استارت بی نظیر بیل مقابل بارسلونا و جا گذاشتن بارترا به قهرمانی رسید.
بعد از آن رئال همواره در کوپا شب های تلخی داشته است. در فصل 1 5-2014 ، رئال پس از شکست در زمین اتلتیکو با نتیجه دو بر صفر، با تساوی دو بر دو در برنابئو اوت شد.
سال بعدش رئال بدون این که بازی برگشت مقابل کادیز را انجام بدهد، به علت استفاده از چریشف محروم با حکم انضباطی از کوپا کنار رفت.
زیدان دومین مربی موفق تاریخ رئال است اما هرگز کوپا را نبرده است. او در دوره اولش شکست های دردناک و ضعیفی را در لالیگا مقابل سلتاویگو و لگانس داشت.
در فصل 18-17 رئال در نیمه نهایی کوپا با هدایت سولاری توسط بارسلونا حذف شد. در فصل 20-2019 رئال با هدایت زیدان در مقابل سوسیه داد با نتیجه چهار بر سه شکست خورد که در آن بازی اودگارد مقابل رئال درخشید.
سال گذشته هم رئال مادرید توسط آلکویانو حذف شد که حریف امشب‌اش است. حال باید دید که امشب رئال برعلاوه انتقام از آلکویانو می‌تواند امیدوار به شکست طلسم عدم قهرمانی در جام حذفی اسپانیا باشد یا نه!
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала