Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت آلگری با پیوستن ستارۀ تیمش به بارسلونا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
سرمربی یوونتوس اجازه جدایی به آلوارو موراتا نخواهد داد زیرا هنوز جایگزین وی را به خدمت نگرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته تماس‌هایی بین ایجنت موراتا و بارسلونا برقرار شد و گفته می‌شد که بلوگرانا قرارداد 18 ماهه به مهاجم قرضی اتلتیکومادرید در یوونتوس پیشنهاد داده است و امیدوار است این بازیکن را بزودی به خدمت بگیرد.
موراتا که نتوانسته زیر نظر مکس آلگری جایگاه ثابتی در یووه پیدا کند، خواهان جدایی است و می‌خواهد راهی اسپانیا شود و شانس بازی در جام جهانی را کسب کند.
انتقال این بازیکن اما ساده به نظر نمی‌رسد زیرا ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس نمی‌خواهد این موراتا جدا شود و یوونتوس نیز به شدت از دست بارسلونا عصبانی است.
سران بانوی پیر معتقد اند که ژاوی بدون رضایت باشگاه یوونتوس با این مهاجم تماس گرفته و همچنین صحبت‌های لازم با باشگاه اتلتیکو مادرید که مالک اصلی موراتا به حساب می‌آید نیز انجام نشده است.
طبق گزارش‌ها، بارسلونا هنوز پیشنهاد رسمی به اتلتیکو مادرید نداده و با این حال موراتا چراغ سبز نشان داده است. یوونتوس تنها در صورت جذب یک جانشین به موراتا اجازه می‌دهد که از این تیم جدا شود اما به دلیل بودجه نقل و انتقالاتی محدود آن‌ها، بعید است که در پنجره فعلی جانشین شایسته‌ای یافت شود.
تنها راهی جدایی موراتا، جذب مائورو ایکاردی از سوی یوونتوس است و در صورتی که این باشگاه بتواند مهاجم آرجانتینی را از پاریسن‌جرمن جذب کند، با خروج ستاره اسپانیایی موافقت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала