Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال لغو دیدار آرسنال – لیورپول

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
دیدار دو تیم آرسنال لیورپول در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های جام کارابائو کاپ، ممکن است بخاطر تهدیدات ویروس کرونا، لغو شود.
به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا این روزها بار دیگر فوتبال اروپا را هدف قرار داده است و بسیاری از بازیکنان، کادر فنی و کارکنان باشگاه‌های مطرح اروپایی، به این ویروس مبتلأ شده اند.
این ویروس همچنان سبب لغو بازی‌های زیادی در لیگ‌های مختلف شده است و با توجه به سرعت شیوع آن احتمال دارد بازی‌های دیگری نیز لغو گردد.
در تازه‌ترین مورد، دیدار دو تیم آرسنال لیورپول در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های جام کارابائو کاپ زیر تهدید قرار گرفته و ممکن است لغو شود.
طبق گزارش اتلتیک، لیورپول که در آخرین بازی‌اش برابر چلسی 9 غایب به دلیل مصدومیت، محرومیت و ابتلأ به ویروس کرونا داشت. این باشگاه حالا چند مورد ابتلأ جدید به ویروس کرونا داشته و تمرینات این تیم نیز لغو شده است.
لیورپول با آن که درخواست رسمی برای به تعویق انداختن بازی ارائه نکرده است، اما اتلتیک مدعی است که دیدار این تیم برابر آرسنال شدیداً زیر تهدید است و ممکن لغو شود.
علاوه بر این، لیورپول اکنون محمد صلاح، سادیو مانه و نبی کیتا را در اختیار ندارد و همگی برای حضور در جام ملت‌های آفریقا به کشورشان ملحق شده‌اند.
خود کلوپ و سه تن از کارکنانش بازی آخر هفته گذشته را بخاطر مثبت شدن تست‌های شان از دست دادند و هنوز کادر فنی تکمیل نشده تا برای دیدار با آرسنال برنامه‌ریزی کنند.
همه شواهد نشان می‌دهد که لیورپول آماده بازی نیست و احتمال تا صبح روز پنجشنبه درخواست لغو بازی را خواهد داد.
دیدار دو تیم قرار است بامداد جمعه در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد و دو تیم تلاش خواهند کرد تا با پیروزی راهی فینال شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала