Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برانکیس اولین آزمون رسمی نادال در شش ماه اخیر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نادال
نادال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
برانکیس تنیسور لیتوانیایی اولین بازیکنی خواهد بود که در یک مسابقه رسمی انفرادی در شش ماه گذشته، با رافا نادال روبرو خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ریکارداس برانکیس بازیکن لیتوانیایی؛ اولین آزمون در یک مسابقه انفرادی رسمی در شش ماه گذشته برای رافائل نادال اسپانیایی خواهد بود، که تصمیم گرفت در اوایل ماه آگست، به فصل خود پایان دهد زیرا عمل جراحی روی پای چپش انجام داد.
ست تابستانی ملبورن در دسته 250 امتیازی با حضور رافائل نادال، قهرمان اصلی و ششمین قهرمان جهان در روز پنجشنبه در دوئلی که در "راد لاور آرنا" برگزار می‌شود.
تنیسور اسپانیایی که پنجشنبه گذشته پس از غلبه بر قرنطینه در اسپانیا به دلیل مثبت بودن کووید-19 در ملبورن فرود آمد، این سه شنبه با پیروزی در بخش دونفره همراه با هموطن‌اش خوامی مونار مقابل تنیسورهای آرجانتینی سباستین بائز و توماس مارتین اچواری برای یک مسابقه فشرده با نتایج 6-3، 3-6 و 10-4 به برتری رسید.
تنیسور لیتوانیایی که در حال حاضر در رده 104 رده بندی ATP قرار دارد، در دور اول مارکوس ژیرون آمریکایی را با نتایج 7-5 و 6-4 شکست داد. تنیسور بالتیک فصل گذشته را پس از رسیدن به نیمه نهایی معتبر در ATP مسکو در پایان اکتوبر که در آن مغلوب مارین چیلیچ قهرمان کرواسیا و گرند اسلم شد، با طعمی خوب پایان داد.
نادال و برانکیس با وجود این‌که چهارده سال در پیست حرفه‌ای حضور داشتند، هرگز پیش از این با هم روبرو نشدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала