دچار شدن پادشاه و ملکه سویدن به کرونا با اینکه سه دوز واکسن تزریق شده بودند

© AFP 2023 / Fredrik SandbergКоролева Швеции Сильвии и король Карл XVI Густав танцуют на одной из площадей Стокгольма
Королева Швеции Сильвии и король Карл XVI Густав танцуют на одной из площадей Стокгольма - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
کاخ سلطنتی سویدن اعلام کرد که آزمایش کووید-19 پادشاه و ملکه سویدن با وجود سه دوز واکسیناسیون مثبت بوده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، کاخ سلطنتی سویدن روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، که آزمایش کووید-۱۹ "کارل گوستاف شانزدهم" و "سیلویا" پادشاه و ملکه سوئد مثبت بوده است.
Шведский флаг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
نخستین نخست‌وزیر زن سویدن نیامده کناره گیری کرد
کاخ سلطنتی سویدن در بیانیه‌ای اعلام کرد که پادشاه و ملکه که به طور کامل با سه تزریق واکسینه شده‌اند، اینک نشانه های خفیف کرونا دارند. این در حالی که است که شیوع کرونا در این کشور اسکاندیناویایی از سویه جدید ویروس اومیکرون است.
کاخ سلطنتی سویدن اعلام کرد که پادشاه ۷۵ ساله و ملکه ۷۸ ساله این کشور در قرنطنیه هستند و تلاش برای ردیابی افرادی که با آنها در تماس بوده‌اند در حال انجام است.
کارل گوستاف که نقش او عمدتاً تشریفاتی است، در سن ۲۷ سالگی و پس از مرگ پادشاه گوستاف ششم در سال ۱۹۷۳، رئیس دولت سویدن شد و طولانی‌ترین دوره خدمت پادشاه این کشور محسوب می‌شود. "ویکتوریا" دختر ارشد او و وارث تاج و تخت، در ماه مارچ سال گذشته وهمسرش، "شاهزاده دانیل" نیز به این ویروس دچار شدند و هر دو پس از تحمل علائم خفیف بهبود یافتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала