Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس فدراسیون آسترالیا خواستار وضاحت جوکوویچ برای معافیت

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نواک جوکوویچ
نواک جوکوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
نواک جوکوویچ صربستانی گفته بود که او معافیت دارد و می‌تواند در بازی‌های تنیس آسترالیا حضور یابد اما حالا تیلی از او وضاحت می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان روز گذشته اعلام کرد که معافیت پزشکی دارد که به او اجازه می‌دهد بدون واکسینه شدن در مسابقات آزاد استرالیا بازی کند، تصمیمی که سوالات زیادی را ایجاد کرد.

حالا تیلی رئیس فدراسیون استرالیا (TA) به خبرنگاران گفت: "مطمئناً مفید خواهد بود اگر نواک شرایط درخواست‌اش و دریافت معافیت را توضیح دهد. من او را تشویق می‌کنم تا در این مورد با جامعه صحبت کند. ما در دو سال گذشته دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و من از برخی پاسخ‌ها به آن قدردانی می‌کنم."

رئیس تنیس استرالیا همچنان می‌گوید که با این حال، تنیسور شماره یک جهان هیچ گونه رفتار ترجیحی برای دریافت این معافیت، طی فرآیندی که توسط مقامات استرالیا و ایالت ویکتوریا نظارت شده بود، دریافت نکرده است.
او گفت که در مجموع 26 بازیکن یا اعضای کادرفنی آنها، از حدود 3000 مورد انتظار در استرالیا، درخواست معافیت کرده‌اند و تنها تعداد کمی از آنها رضایت داشته‌اند.

تیلی اصرار داشت: "هر کسی که واجد شرایط بود اجازه ورود داشت. هیچ لطف خاصی وجود نداشت. برخورد خاصی با نواک صورت نگرفت."

نواک جوکوویچ صربستانی که پیش از این برنده 20 گرند اسلم مانند راجر فدرر و رافائل نادال شده بود، به دنبال کسب بیست و یکمین عنوان‌اش برای رکورد شکنی در ملبورن است. مسابقات آزاد استرالیا که از 17 جنوری آغاز می‌شود، تورنمنت مورد علاقه نواک است زیرا وی در ملبورن اولین گرند اسلم خود را بُرد (2008) و هیچکس به اندازه او در آنجا برنده نشده است (9 پیروزی).
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала