Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فورمول یک؛ از دست رفتن دو اسپانسر برای مرسدس، پیروزی ویلیامز در دعوای 35 میلیون دالری

© AP Photo / Toru Hanaiمکس ورستپن The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan
مکس ورستپن   The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2022
عضو شوید
تیم آلمانی مرسدس دو اسپانسر خود را از دست داد در حالی‌که تیم انگلیسی ویلیامز برنده‌ی دعوای حقوقی شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازDecalspotters، تیم مرسدس آلمان فصل جدید فرمول یک را بدون همراهی دو اسپانسر قدیمی‌اش یعنی Bose و Epson آغاز خواهد کرد.
این دو شرکت برجسته سالیان متمادی اسپانسر تیم مرسدس بودند اما اکنون تصمیم به قطع همکاری گرفتند.
Bose متخصص تولید تجهیزات صوتی است و هدفون‌های اعضای تیم مرسدس متعلق به این شرکت بود Epson نیز یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید چاپ‌گر در جهان است.
مرسدس در فصل اخیر فرمول یک پس از ردبول اتریش جایگاه دومی را به دست آورد.
در همین حال به نقل از اسپورت اکسپرس، تیم ویلیامز انگلیس برنده دعوی حقوقی به ارزش 35 میلیون دلار علیه اسپانسر پیشین خود شد.
ویلیامز از سال 2019 تا 2020 با شرکت روکیت به عنوان اسپانسر اصلی‌اش همکاری کرد. این قرارداد تا سال 2023 اعتبار داشت اما به دنبال واگذاری ویلیامز به سرمایه‌گذارن خصوصی فسخ شد.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت روکیت آغاز کننده فسخ این قرارداد بود. ویلیامز نیز به دادگاه عالی لندن شکایت کرد و قرار بود 27 میلیون دلار از اسپانسر پیشین خود دریافت کند اما این پول به حساب تیم انگلیسی واریز نشد.
در نهایت وکلای ویلیامز به دادگاهی در منطقه فدرالی لس‌آنجلس شکایت کردند. این دادگاه نیز شرکت روکیت را به پرداخت 35 میلیون دلار در حق ویلیامز محکوم کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала