Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا هازارد بدترین خرید تاریخ لیگ است؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هازارد
هازارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2022
عضو شوید
ادن هازارد بازیکن رئال مادرید در دو سال و نیم حضورش در مادرید، تنها 58 بازی انجام داده و موفق شده فقط 5 گل بزند و 6 پاس گل ارسال نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارها از عملکرد ضعیف کوتینیو نسبت به قیمت وی شکایت شده بود که او طبق انتظار ظاهر نشده است.
اما این ستاره برزیلی که گران‌ترین خرید تاریخ لالیگا (160 میلیون با متغیر) محسوب می‌شود، در سه فصل و نیم سال حضورش در این تیم، 26 گل در 106 بازی زده است.
از سویی هم عملکرد عثمان دمبله دیگر بازیکن بارسلونا که با ارزش 150 میلیون به این تیم پیوست (30 گل و 106 بازی) یا گریزمان (135 میلیون، 32 گل، 102 بازی برای بارسا) نیز نسبت به هزینه‌های انجام شده روی آنها مورد انتقاد قرار گرفته، اگرچه بدیهی است که آنها عمل‌کرد ستاره برزیلی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشند.
با این حال، وقتی به لیست گران قیمت‌ترین خریدهای تاریخ نگاه می‌کنیم، نام ادن هازارد نیز در جایگاه‌های برتر به چشم می‌خورد که در ماه جون 2019 با رقم 140 میلیونی (با متغیرها) از چلسی به مادرید آمد و نسبت به دیگران در این لیست و هزینه انجام شده روی او عملکرد بدتری داشته است.
آمار ادن هازارد در رئال مادرید:
ادن هازارد بلجیمی در دو سال و نیم حضورش تنها توانسته 5 گل بزند و 6 پاس گل نیز ثبت کرده است.
در این مدت حضورش در مادرید او تنها 58 بار با پیراهن رئال به میدان رفته است، اما جالب‌تر این‌که او در 37 بازی به عنوان شروع کننده حضور داشته است.
این فصل اما او آمار ضعیف‌تری داشته است. (0 گل و صفر پاس گل در لیگ و لیگ قهرمانان)
آماری که بازتابی از عملکرد یک ستاره بینظیر (دوران چلسی) ندارد، به خصوص در دیدار با ختافه واضح شد که در آن آنچلوتی ترجیح داد آسنسیو و رودریگو را به ستاره بلجیمی برتری بدهد.
در پستی که هازارد بازی به دست می‌آورد حتی بازیکن تعویضی مثل لوکاس واسکز نیز جلوتر است و وضعیت هازارد هر روز نگران کننده‌تر می‌شود.
از آنجا که در بارسا، مثلث کوتینیو - دمبله - گریزمان ردپایی از بحران، اخراج، استعفا یا تغییر در پست‌های مربوطه و حتی یک طرح انتقاد از خود به جا گذاشته است، ولی در رئال مادرید حتی یک مورد برای "هازارد" وجود ندارد.
مشکلاتی که نباید پوشانده شوند، دیگر وجود ندارند. به همین دلیل، پس از گذشت زمان زیاد، بسیار مناسب است که بپرسیم: آیا هازارد بدترین خرید در تاریخ لالیگا است؟
اگر در مورد ارزش پول صحبت کنیم، پاسخ بدون شک یک "بله" قاطع است. و حالا، اگر می‌خواهید، به سرپوش گذاشتن بر شواهد ادامه دهید؛ چنین نیست و نخواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала