اولین قطعات حافظ صلح روسیه وارد قزاقستان شدند+ویدیو

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationПереброска российских миротворцев для участия в миротворческой операции в зоне нагорно-карабахского конфликта
Переброска российских миротворцев для участия в миротворческой операции в зоне нагорно-карабахского конфликта - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2022
عضو شوید
اولین قطعات روسی از نیروهای حافظ صلح در چوکات سازمان پیمان امنیت جمعی، وارد قزاقستان شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل وزارت دفاع روسیه، اولین واحدهای روسی در چوکات نیروهای حافظ صلح سازمان پیمان امنیت جمعی وارد قزاقستان شدند.
این نیروها در 45 فرقه جداگانه نیروهای ویژه نیروهای هوایی روسیه، تشکیلات ایوانوو و اولیانوفسک نیروهای هوابرد به آن کشور اعزام می شوند.
پیش از این قاسم جومارت توکایف، رئیس جمهوری قزاقستان در پی این رویدادها در فرمانی وضعیت فوق العاده اعلام کرد و تاکید کرد که با توجه به وخامت اوضاع قزاقستان، برای تامین امنیت عمومی، از تاریخ 5 تا 19 جنوری محدودیت تردد و عبور و مرور اعمال خواهد شد.
رئیس جمهوری قزاقستان از تصمیم خود برای درخواست کمک از پیمان امنیت جمعی برای کمک به قزاقستان خبر داد.
معترضان در آلماتی بزرگ‌ترین شهر قزاقستان روز چهارشنبه با حمله به محل سکونت رییس جمهوری این کشور، خانه او را به آتش کشیدند. همچنین در درگیری‌های روز چهارشنبه، 8 نیروی امنیتی قزاقستان کشته شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала