Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین بازی دنی آلوز برای بارسا مقابل لینارس + عکس/ویدیو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دنی آلوز مدافع بارسلونا
دنی آلوز مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2022
عضو شوید
پنج‌ونیم سال از آخرین بازی دنی آلوز در یک رقابت برای بارسلونا می‌گذرد، اما او بار دیگر شب قبل پیراهن این تیم را به تن کرد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا توانست رسما دنی آلوز را در لالیگا ثبت نماید و او شب قبل در چارچوب کوپا دل‌ری اولین بازی رسمی خود در دومین دور حضورش را به ثبت رساند. با حضور در ترکیب دیشب‌، وی دومین بازی خود را برای بارسا در کوپا دل‌ری مقابل "لینارس دپورتیوو" انجام داد.
این بازیکن 38 ساله در ماه نوامبر پس از جدایی از سائوپائولو به دلیل اختلافات قراردادی، با انتقال آزاد دوباره به بارسا پیوست.
او ماه گذشته در جریان بازی دوستانه این تیم با بوکاجونیورز در عربستان سعودی حضور داشت، اما نتوانست تا زمانی که پنجره ثبت نام لالیگا در روز دوشنبه باز شود، در رقابت رسمی به میدان برود.
و این اتفاق سرانجام شب قبل رخ داد و او پس از ثبت نام؛ بخشی از تیم برای رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.
گفتنی‌ست که دنی آلوز ملی پوش برزیلی در اولین دور (8 فصل) حضورش در بارسا، 247 بازی انجام داد که آخرین بازی او در می 2016 انجام شد.
او نقش خود را در 95 کلین شیت ایفا کرد، روی 78 گل تأثیر مستقیم داشت (64 پاس گل، 14 گل) و نیز توانست 377 موقعیت مهم ایجاد کند. آلوز تیم‌اش را در امر کسب 23 جام از جمله 6 عنوان لالیگا و 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала