Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نادال به حواشی در خصوص جوکوویچ واکنش نشان داد

© REUTERS / GONZALO FUENTESنواک جوکوویچ با رافائل نادال Serbia's Novak Djokovic with Spain's Rafael Nadal before their semi final match
نواک جوکوویچ با رافائل نادال     Serbia's Novak Djokovic with Spain's Rafael Nadal before their semi final match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2022
عضو شوید
رافائل نادال به غیبت نواک جوکوویچ در رقابت های تنیس اوپن استرالیا واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، رافائل نادال با ابراز تاسف برای نواک جوکوویچ به دلیل ممانعت دولت استرالیا از صدور روادید برای وی، گفت که رقیب اصلی مرد اسپانیایی، از عواقب حضور در رقابت‌های اُپن استرالیا بدون واکسیناسیون آگاه بوده است.
رافائل نادال رقیب این تنیسور صرب در واکنش به اتفاق پیش آمده گفت:
"من کرونا داشتم، دو بار واکسن زدم. اگر این کار را انجام دهید، مشکلی برای بازی در اینجا و هر جای دنیا ندارید. این تنها چیزی است که واضح است."
تنیسور اسپانیایی در ادامه گفت:
"او تصمیمش را گرفت و هرکسی مختار است که تصمیم دلخواه خود را بگیرد اما عواقب آن را هم باید بپذیرد. البته از شرایط پیش آمده خوشحال نیستم."
جوکوویچ که علنا از واکسیناسیون اجباری انتقاد کرده است، از برملا کردن شرایط ایمنی بدنی خود سر باز زده و گفته است که برای حضور در استرالیا، معافیت پزشکی دریافت کرده است.
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان که از مخالفان واکسن کرونا است برای شرکت در رقابت های تنیس اوپن استرالیا راهی این کشور شد.
او به دلیل واکسینه نشدن در برابر ویروس کرونا تنها چند ساعت پس از حضور در کشور استرالیا، ویزایش لغو و از این کشور اخراج شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала