یک هیات بلندپایه پاکستان به‌زودی به کابل می‌روند

© Photo / Taha Tahir / PanoramioПарламент Пакистана
Парламент Пакистана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2022
عضو شوید
رییس پارلمان پاکستان، گفته است که هیاتی از مقام‌های عالی‌رتبه به‌زودی برای تعامل بیش‌تر با طالبان، به افغانستان سفر می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسا نه ها، اسد قیصر امروز پنج‌شنبه، ۱۶ جدی، که ریاست جلسه هماهنگی بین وزارتی این کشور برای کمک به مردم افغانستان را برعهده داشت، گفته است که برای تعامل بیش‌تر به‌زودی هیاتی از اسلام‌آباد به کابل سفر خواهد کرد.
هم‌چنان در خبرنامه‌ای که از سوی دفتر مشاورت امنیت ملی پاکستان به نشر رسیده‌، آمده است که پیش‌رفت‌های حاصل شده تاکنون در زمینه ابتکارات مختلف که توسط مجمع بین وزارتی پاکستان انجام شده، برای تسهیل روند کمک‌های بشردوستانه به مردم افغانستان رضایت‌بخش است.
رییس مجلس نماینده‌گان پاکستان از تلاش‌های هماهنگ برای کمک به مردم افغانستان قدردانی و تأکید کرده که جهان نباید مردم افغانستان را تنها رها کند.
نظر « Times» راجع به ضربه هوایی هند بر پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
نماینده پیشین پارلمان پاکستان: طالبان تروریست سرمایه راهبردی و نیابتی زیر کنترل پاکستان اند
اسد قیصر گفته است: "صلح و ثبات در افغانستان نه‌تنها برای مردم افغانستان، بلکه برای پاکستان نیز از نظر دسترسی به کشورهای آسیای مرکزی برای تجارت و ارتباط بیش‌تر، فرصت‌های عظیمی را فراهم می‌کند."
پاکستان پس از سقوط حکومت پیشین، پیوسته تلاش کرده است تا جهان را متقاعد کند که با طالبان تعامل داشته باشد.
پیش از این رییس استخبارات و وزیر امور خارجه پاکستان به کابل سفر و در زمینه تعامل و همکاری‌های مشترک با مقام‌های حکومت سرپرست طالبان گفت‌وگو کرده‌اند.
رییس پارلمان پاکستان در حالی از سفر هیات پاکستانی به افغانستان خبر می‌دهد که این کشور تاهنوز حکومت سرپرست طالبان را به رسمیت نشناخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала