Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع چلسی در آستانۀ انتقال به بارسلونا + عکس

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2022
عضو شوید
بارسلونا آماده است تا در صورت تمدید نشدن قرارداد مدافع چلسی، او را به صورت آزاد جذب کند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه "موندو دپورتیوو" فاش کرد بارسلونا تلاش‌های خود را برای جذب آندریاس کریستنسن، بازیکن جنجالی چلسی، افزایش می‌دهد.
مدافع دانمارکی هنوز به قرارداد جدیدی در استمفوردبریج متعهد نشده است و در صورت عدم توافق در تابستان امسال در فهرست بازیکنان آزاد قرار خواهد گرفت، در حالی که بارسا در نیوکمپ مشتاق است او را به جمع بازیکنان خود اضافه کند.
این بازیکن در حال مذاکره برای تمدید با چلسی بود اما بعد از علاقه بارسا همه چیز را کامل متوقف کرده و اکنون با بارسا در حال مذاکره است.
بارسلونا سرعت مذاکره با بازیکن را بیشتر کرده و میخواهد در اسرع وقت به توافق نهایی برسند. هدف بارسلونا امضای قرارداد 4 ساله به اضافه 1 سال اختیاری است.
این بازیکن در حال مذاکره برای تمدید با چلسی بود اما بعد از علاقه بارسا همه چیز را کامل متوقف کرده و اکنون با بارسا در حال مذاکره است
کادر فنی بارسلونا آندریاس کریستنسن را یک مدافع ایده‌آل می‌دانند و معتقدند او می تواند در سال های پیش رو نقش مهمی را در خط دفاعی این تیم ایفا کند.
همچنین آینده مدافعانی چون جرارد پیکه، کلمنت لنگلت و ساموئل اومتیتی همگی در هاله ای از ابهام قرار دارد و تکلیف این سه بازیکن برای فصل بعد مشخص نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала