Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارلتو: "بازیکنانم خیلی زیاد اذیت شدند"

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی پس از برتری تیم‌اش برابر آلکویانو در کوپا دل‌ری از خبر تلخی برای این تیم خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل تیم رئال توانست در اولین بازی این فصل کوپا دل‌ری حریف‌اش آلکویانو را شکست بدهد تا وارد یک هشتم نهایی شود اما پس از این مسابقه کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در صحبت‌های‌اش با خبرنگاران از تیم‌اش تمجید کرد.

سرمربی رئال گفت:"پس از گل آلکویانو خود را از دست ندادیم و می‌دانستیم که باید در چنین وضعیتی دقیقا چه کاری باید انجام دهیم؛ زیرا برای چنین مسابقه‌ای آماده شده بودیم."

کارلتو در مورد عمل‌کرد دروازه‌بان تیم‌اش گفت: "لونین عملکرد خیلی خوبی داشت. او البته در بازی با پا چند اشتباه داشت که حتما آنرا اصلاح خواهد کرد و بهبود خواهد بخشید."

البته کارلتو در مورد سوالی که آیا او همیشه در کوپا دل‌ری بازی کند گفت: "من چنین چیزی نمی‌گویم اما اتفاق مشابهی می‌تواند در لالیگا برای او رخ دهد. ممکن است که از این به بعد گاهی اوقات لونین را در بازی‌های لالیگایی در ترکیب داشته باشیم. بازیکنانی که کیفیت شان بهتر است، امشب بیشتر اذیت شدند؛ چه هازارد و چه کل تیم، همه تلاش کردند اما همانطور که گفتم هر کس که کیفیت سطح بازی‌اش بیشتر است، بیشتر اذیت شد. او باید داخل زمین موثرتر ظاهر شود و مقابل دروازه حریف اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد؛ ادن آن کیفیت لازم را دارد و آرام آرام فُرم خوب‌اش را دوباره به دست می‌آورد."

سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه اظهار داشت: "همانطور که گفتم از قبل برای این بازی آماده شده بودیم و به دلایل مختلفی نتوانستیم از عقب شروع به بازی‌سازی کنیم؛ کاری کردیم که باید آنرا انجام می‌دادیم."

اما کارلتو در نهایت خبر ناگواری را شریک ساخت: "نقش کاسمیرو در بازی بسیار مهم بود. ماریانو دیاز مصدوم شده و ما طی چند روز آینده وضعیت او را بررسی خواهیم کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала