Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در فرانسه؛ زیدان سرمربی پی‌اس‌جی می‌شود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
در فرانسه‌ خبرهایی منتشر شده که زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید حداکثر تا جون؛ سرمربی پاریسن‌جرمن خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دانیل ریولو یکی از خبرنگاران برجسته فرانسه در ایستگاه رادیویی RMC Sport ادعا کرد که انتظار می‌رود زین الدین زیدان در تابستان امسال هدایت پاریسن‌جرمن را بر عهده بگیرد.
او یکی از افرادیست که تابستان گذشته، خبر پیوستن لیونل مسی را به باشگاه پاریسی داده بود.
ولی در ادعای تازه مطرح شده، او باورمند است که پس از جدایی دوباره از رئال مادرید در تابستان قبلی، این‌بار جانشین مائوریسیو پوچتینو خواهد شد.

حالا روزنامه نگار فرانسوی در پادکست خود با عنوان"After Foot" از طریق روزنامه اسپانیایی AS اظهار کرد که: "زیدان حداکثر تا جون سرمربی PSG خواهد شد."

البته ریلو احتمال مربیگری کیلیان امباپه توسط زین الدین زیدان در پی‌اس‌جی را، رد یا تأیید نکرد زیرا این بازیکن حالا یک ستاره آزاد است تا با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود.
در همین حال، رسانه آ اس ادعایی دیگری را مطرح کرده که پوچتینو قصد داشت تا فصل را با پاریس سپری نماید هرچند که رابطه خوبی با لئوناردو مدیر ورزشی نداشت، زیرا مدیر پی‌اس‌جی به خاطر تلاش مربی آرجانتینی برای ترک باشگاه در سال گذشته برای جانشینی اوله گونار سولسشر عصبانی بود.
من‌یونایتد تا پایان فصل، رالف رنگنیک را به عنوان مربی موقت برگزیده و احتمالا در تابستان امسال دوباره برای مربی پی‌اس‌جی تلاش نماید و در سوی مقابل پاریسی‌ها اقدام به پرکردن نیمکت داغ شان نمایند و زیدان را انتصاب کنند، در حالی‌که باشگاه هرگونه رویکردی را برای زیدان رد کرد.
در حالی گفته می‌شود زیدان مربی پی‌اس‌جی خواهد شد، که وی به خاطر باشگاه دوران کودکی‌اش (مارسی) شاید قصد مربیگری پی‌اس‌جی را نداشته باشد.
زیدان پس از جدایی از رئال مادرید در تابستان گذشته و پس از یک فصل کم سابقه در سانتیاگو برنابئو، فعلا از تعطیلات خود لذت می‌برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала