Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا ناتوان در جذب موراتا؛ لاپورتا چه خواهد کرد؟

© AP Photo / Andy Rain / PoolИспанец Альваро Мората празднует после того, как забил первый гол в полуфинальном матче чемпионата Европы по футболу 2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне
Испанец Альваро Мората празднует после того, как забил первый гол в полуфинальном матче чемпионата Европы по футболу 2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
موراتا که به عنوان هدف اصلی بارسا شناخته می‌شود باشگاه اسپانیایی نمی‌تواند برای او اقدام عملی کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی یوونتوس همچنان به عنوان هدف اصلی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات جنوری امسال به شمار می‌رود، اما آبی‌اناری‌ها از استراتژی خاص شان پیروی می‌کنند، استراتژی که به اساس آن هنوز هم نمی‌توانند به طور رسمی برای جدب مهاجم قرضی یووه اقدام کنند.
کاتالان‌ها چندی پیش فران تورس را از منچسترسیتی به خدمت گرفتند، اما آنها هنوز نتوانسته‌اند این بازیکن را ثبت کنند و تمام تلاش شان را بر روی خروج چند بازیکن متمرکز کرده‌اند تا برای بازیکن 21 ساله جدید شان، فضایی در ترکیب ایجاد کنند.
خروج کوتینیو کافی نیست
امروز فیلیپه کوتینیو به استون ویلا به صورت قرضی پیوست ولی جدایی او برای ثبت نام فران تورس کافی نیست و خروج احتمالی ساموئل اومتیتی ​​و یوسف دمیر می‌تواند بر این امر تعیین کننده باشد که آیا باشگاه می‌تواند موراتا یا ادینسون کاوانی را به خدمت بگیرد یا خیر؟
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس به صورت واضح اعلام کرده که بازیکن اسپانیایی در جنوری می‌ماند. این در حالی‌ست که بارسلونا هنوز اقدامی رسمی برای جذب وی نکرده است.
کوتینیو امروز با قرارداد قرضی تا پایان فصل با گزینه خرید به استون ویلا پیوست ولی اومتیتی ​​تا کنون پیشنهادی ندارد و یوسف دمیر به دنبال یک تیم جدید است تا دوره قرضی خود در بارسا را پایان دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала