Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره دورتموند، انتخاب اول سیتی برای تقویت خط حمله

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
منچسترسیتی تنها یک انتخاب برای تقویت خط حمله خود دارد و او ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند است.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند به هدف اصلی منچسترسیتی برای تقویت خط حمله مبدل شده و مدیران این باشگاه در تلاش اند تا از هر طریق ممکن مهاجم نروژی را به خدمت بگیرند.
منچسترسیتی پس از جدایی سرخیو آگوئرو در تابستان گذشته، جانشینی برای این بازیکن خدمت نگرفت و مدیران این تیم از این اقدام شدیداً پشمان اند زیرا آمار گُلزنی تیم نسبت به گذشته خیلی پائین آمده است.
سران این تیم حالا و به درخواست پپ گواردیولا، به دنبال مهاجم نوک اند و ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند، جدی‌ترین هدف سیتیزن‌ها در نقل‌وانتقالات خواهد بود.
طبق گزارش The Athletic، مدیران سیتی به سراع هری کین و ولاهوویچ تا زمانی که به صورت کلی از جذب هالند ناامید نشده‌اند، نخواهند رفت و تمام توجه خود را به رقابت با بارسلونا و رئال مادرید معطوف خواهد کرد تا مانع رسیدن این دوغول به مهاجم نروژی شود.
براساس این گزارش، سیتی در ابتدأ تلاش خواهد کرد تا در همین زمستان بتواند هالند را جذب کند و در صورتی که ناکام شد، در تابستان آینده برای به خدمت گرفتن هالند بیشتر از سایر تیم‌ها خرچ خواهد کرد.
گفته می‌شود که ستاره‌هایی چون دوشان ولاهوویچ از فیورنتیا و هری کین از تاتنهام گزینه‌های بعدی سیتیزن‌ها محسوب می‌شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала