Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مذاکرات جدی بارسا با باشگاه لیگ برتری برای فروش کوتینیو

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
بارسلونا به صورت جدی با باشگاه استون ویلا در حال مذاکره است و احتمال دارد تا عصر امروز توافق نهایی حاصل و فیلیپه کوتینیو به لیگ برتر بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو ستاره برازیلی بارسلونا که زمستان 2018 از لیورپول به این تیم پیوست و گران‌ترین خرید این باشگاه شد، در اثبات توانایی‌هایش در این باشگاه ناکام مانده است و سران بلوگرانا می‌خواهند وی را بفروشند تا از دستمزد هنگفت او رهایی یابند.
این بازیکن اما مشتریان زیادی ندارد و تنها دو باشگاه لیگ برتری اورتون و استون ویلا به دنبال قرض گرفتن او با بند خرید اختیاری هستند.
جدی‌ترین مشتری کوتینیو، باشگاه استون ویلا است که هدایت آن‌را استیون جرارد ستاره سابق لیورپول و هم‌تیمی سابق این بازیکن به عهده دارد.
طبق ادعای فابریزیو رومانو، دو طرف در چند روز آخر چند بار با هم مذاکره داشته اند و قرار است امروز نیز این مذاکره ادامه یابد و طرفین به توافق نهایی دست یابند.
دو طرف امروز روی موضوع دستمزد بازیکن و همچنان بند خرید اجباری مذاکره کنند زیرا استون ویلا تأکید روی بند اختیار دارد و نمی‌خواهد در تابستان آینده ستاره برازیلی را به صورت حتمی حفظ کند.
در صورتی که بارسا و استون ویلا امروز به توافق نهایی دست یابند، کوتینیو فردا راهی انگلیس خواهد شد تا قرارداد ببندد و از بلوگرانا جدا شود.
بارسا امیدوار است این معامله امروز انجام شود و آن‌ها بتوانند فران تورس را لالیگا ثبت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала