Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام جوکوویچ پس از رسوایی در آسترالیا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نواک جوکوویچ
نواک جوکوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان پس از اتهامات اخیر؛ برای اولین بار لب به سخن گشود و در مورد اتفاقات اخیر ابراز نظر کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ فعلا نواک جوکوویچ مرد شماره اول تنیس جهان در "هتل پارک ملبورن" قرنطین است و در انتظار تصمیمی است تا بتواند با آن در بازی‌های آسترالیا بازی کند.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
ورزش
پای سیاسیون به قضیه جوکوویچ کشیده شد؛ رئیس جمهور صربستان واکنش نشان داد + عکس
به خاطر واکسینه نشدن جوکوویچ برای کووید 19-؛ پیش از این مقامات تنیس استرالیایی قصد داشتند او را از این کشور اخراج کنند و در حالی‌که منتظر توضیح‌اش بودند.

حالا تنیسور صربستانی در پیامی که به صورت استوری در اینستاگرام شخصی او منتشر شد، با نامه‌ای به زبان‌اش همراه با ترجمه انگلیسی نوشت: "از مردم سراسر جهان برای حمایت مداوم شان متشکرم. من می‌توانم آن را احساس کنم و بسیار قدردانی می‌کنم."

از سوی دیگر، جان ایزنر به شدت از برخورد با این بازیکن انتقاد کرد و گفت: "آنچه فعلا برای نواک می‌گذرد درست نیست. هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد. او قوانین را رعایت کرده، اجازه ورود به استرالیا را پیدا کرده و اکنون برخلاف میل خود بازداشت شده است. این مایه شرمساری است."

این در حالی‌ست که حضور نواک جوکوویچ در مسابقات آزاد استرالیا تا هنوز مشخص نیست. 10 روز پس از شروع، بزرگترین برنده گرند اسلم به همراه رافائل نادال و راجر فدرر؛ در هتل پارک در ملبورن اقامت دارد و باید پس از ورود به استرالیا برای 14 روز در انزوا باشد.
پس از معافیت پزشکی؛ جوکوویچ برای شروع آماده سازی اولین تورنمنت خود در سال 2022 به آسترالیا سفر کرد، اما مشکل ویزا منجر به تصمیم گیری برای اخراج او شد، تصمیمی که او درخواست کرد توسط وکلایی که به او مشاوره می‌دهند لغو شود و این موضوع به روز دوشنبه مشخص خواهد شد که حق با کیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала