Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاماوینگا چالش جدی بر سر راه کاسمیرو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کاماوینگا
کاماوینگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
اداواردو کاماوینگا ستاره جوان فرانسوی خود را در تنها نیم فصل برای رئال ثابت کرده که می‌تواند بازیکن مورد نظر مربیان باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ادواردو کاماوینگا ستاره 19 سالگی رئال مادرید خود را در همین سن به عنوان یک اعجوبه ثابت کرده که می‌تواند به حیث هافبک نگهدارنده، هافبک میانی یا عرضی بازی کند.
او در دیدار کوپا دل‌ری برابر آلکویانو به صراحت اعلام کرد که می‌تواند جایگزین کاسمیرو در نقش شماره 5 شود تا ارتباط بین دفاع و هافبک را ایجاد کند.
کارلو آنچلوتی در برابر آلکویانو به کاماوینگا فرصت داد تا در عمق خط میانی قرار گرفته و بازی خلق کند که ستاره فرانسوی این کار را با کیفیت و تکنیک عالی انجام داد.
در شبی که ادن هازارد، رودریگو، فده والورده و ماریانو دیاز آرام بود و خوب عمل نکردند؛ کاماوینگا تلاش کرد که خودش گل بزند و حتی جرأت به خرج داد و سه شوت نیز روی دروازه ثبت کرد.
میزان کار دفاعی این هافبک نیز چشمگیر و قابل توجه بود، حملات زودهنگام بازیکنان میزبان را به خوبی جواب می‌داد و فرصت گلزنی واضحی را از دست داد.
جایگزین کاسمیرو
کاماوینگا ثابت کرد که می‌تواند جایگزین مناسبی برای کاسمیرو باشد که در آینده در کنار تونی کروس و لوکا مودریچ فرصت‌هایی به دست آورد.
توانایی او در شکستن خطوط؛ سبب شده که او در اولین فصل حضورش در باشگاه 18 بازی انجام دهد تا ضمن کمک فعلی به تیم همچنان یکی از بازیکنان مورد اعتماد آینده باشگاه باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала