Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته: "دروازه تاتنهام به روی اریکسن همیشه باز است"

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام می‌گوید که دروازه این باشگاه به روی کریستین اریکسن همیشه باز است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که کریستین اریکسن بازیکن اینترمیلان به دلیل دستگاه وصل شده به قلب‌اش قراردادش را به دلیل قوانین فوتبال ایتالیا با این تیم فسخ نمود، اکنون تیم خاصی ندارد.
اکنون آنتونیو کونته سرمربی او در اینتر که نیمکت تاتنهام در اختیار اوست می‌گوید دروازه تاتنهام به روی ستاره دانمارکی همیشه باز است.
اریکسن این هفته فاش کرد که در جریان بازی مرحله گروهی یورو 2020 مقابل فنلاند، به مدت 5 دقیقه مرده بود.
این بازیکن 29 ساله قبل از انتقال به بیمارستان تحت درمان نجات دهنده در زمین قرار گرفت و پس از آن به دستگاه دفیبریلاتور کاردیوورتر(ICD) قابل کاشت، وصل شد.
او قبل از کریسمس با توافق دوجانبه، اینترمیلان را ترک کرد زیرا قوانین ایتالیا او را از بازی با ICD منع کرد و وی اکنون در حال تمرین با باشگاه دسته سومی سوئیس "شیاسو اف‌سی" است تا بدن‌سازی خود را تقویت کند.
بازیکن سابق اسپرز که قرار است در تیم دانمارک برای جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد، در سال 2020 توسط کونته در اینتر به خدمت گرفته شد و اگرچه این زوج اخیراً با هم صحبت نکرده‌اند، اما کونته می‌گوید که از او در لندن استقبال می‌کند.

کونته می‌گوید: "من اخیراً با کریستین صحبت نکردم. مطمئناً عالی بود، خوب بود، او را در زمین دیدم، دیدم که او به یک توپ ضربه می‌زند. ما در مورد یک بازیکن واقعا مهم صحبت می‌کنیم. اتفاقی که تابستان امسال افتاد، برای افرادی که با او کار کردند و افرادی که او را می‌شناسند، خوب نبود. من در آن لحظه ترسیدم. اکنون، دیدن دوباره او برای بازی فوتبال، خبر خوبی است. من فکر می‌کنم برای کریستین، درها همیشه باز است."

اریکسن که بیش از 300 بازی برای تاتنهام انجام داد و در صعود این تیم به جدول بالای فوتبال انگلیس نقش داشت، در مورد شانس‌اش برای بازگشت به سطح برتر اروپا خوشحال است.
او در مصاحبه ای با پخش کننده دانمارکی DR1 گفت که قلبش "مانعی" نیست.

اریکسن گفت: "هدف من بازی در جام جهانی قطر است. می‌خواهم بازی کنم. این طرز فکر من همیشه همین بوده است. این یک هدف و یک رویا است. اینکه من انتخاب شوم یک چیز دیگر است. اما این رویای من است که برگردم. من مطمئن هستم که می‌توانم برگردم زیرا احساس دیگری ندارم. از نظر بدنی، به حالت اول برگشتم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала