Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک تیر و دو نشان؛ سران پی‌اس‌جی، زیدان را می‌آورند تا امباپه به رئال نرود

© REUTERS / JON NAZCAZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
گزارش‌ها از فرانسه می‌رساند که سران پاریسن‌جرمن زیدان را متقاعد کرده‌اند تا هدایت این تیم را به عهده بگیرد و جانشین مائوریسیو پوچتینو شود.
به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاریسن‌جرمن با وجودی که در رقابت‌های لیگ 1 فرانسه نتایج خوبی کسب کرده، در رقابت‌های لیگ قهرمانان چندان خوب نبوده و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شده است.
از سویی هم سرمربی آرجانتینی در مدیریت بازیکنان و نظم رختکن خوب نبوده و در چند ماه آخر شاهد بارها جنجال و سروصدا برپا شده است.
این موضوع مدیران پی‌اس‌جی را به فکر تغییر سرمربی انداخته و همانطور که چند ماه پیش شایعه شده بود، سران این تیم خواهان حضور زیدان روی نیمکت تیم شان اند.
در همین حال از پاریس خبر می‌رسد که زیدان برای حضور روی نیمکت داغ پی‌اس‌جی آمادگی نشان داده و می‌خواهد تا جانشین مائوریسیو پوچتینو شود.
آر ام سی، گفته در گزارش گفته است که دلیل حضور زیدان حفظ امباپه است و سران پی‌اس‌جی با این اقدام می‌خواهند با یک تیر دو نشان بزنند. در صورت حضور زیدان روی نیمکت پی‌اس‌جی هم نظم برقرار خواهد شد و هم ستاره فرانسوی آماده تمدید برای کار کردن زیر نظر سرمربی فرانسوی خواهد شد.
همچنان زیدان تخصص بالایی در فتح لیگ قهرمانان اروپا دارد و مالکان متمول پی‌اس‌جی از همین رو می‌خواهند زیزو را استخدام و به آرزوی دیرینۀ شان یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا، برسند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала