Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "بیل با مشکل کمر روبرو است و نمی‌تواند بازی کند"

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی با والنسیا در مورد سبایوس، بیل و هازارد صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری قبل از بازی با والنسیا به خبرنگاران پاسخ داد.

او ابتدا در مورد عصبانیت دنی سبایوس در کنار زمین حریف در کوپا دل‌ری وضاحت داد و اظهار داشت که به دلیل شرایط زمین در استادیو ال کولائو، حاضر نبود روی او ریسک کند: "این اتفاقی است که برای بازیکنی که می‌خواهد بازی کند و به میادین بازگردد. من می‌خواستم به او دقایقی بگذارم، اما همانطور که توضیح دادم، این بهترین زمین بازی نبود. او ممکن بود مشکل داشته باشد. پنج دقیقه مانده به پایان بازی، کمی بیشتر منتظر ماندم. دیدم که عصبانی شد و به او گفتم که احتمالاً درست می‌گوید و شاید برای آوردن او خیلی منتظر ماندم. همه چیز خوب است زیرا می‌داند که من به او اعتماد زیادی دارم."

مربی ایتالیا در باره مصدومیت بیل که از ماه آگوست بازی نکرده فاش کرد که ستاره ولزی تیم‌اش از ناحیه کمر مشکل دارد: "او با کمرش مشکل دارد که کمی فشار دارد. او احساس خوبی ندارد و نمی‌تواند 100 درصد فشار بیاورد. تا آن زمان نمی‌توان از او استفاده کرد."

کارلتو همچنین در مورد بازی رئال مادرید و غلبه بر خط حریف اظهار نمود، در زمانی‌که تیم‌اش با مشکل مواجه است، کادر فنی روی آن کار می‌کنند: "ما باید در مقابل تیم‌هایی که عقب می‌نشینند، جنبه هجومی را بهبود بخشیم. این همان چیزی است که ما به آن فکر می‌کنیم. ما با ویدئوها سروکار داریم، زیرا در حال حاضر زمان زیادی برای تمرین وجود ندارد."

آنچلوتی همچنین اعتماد به نفس ادن هازارد را زیر سوال برد که بازیکن بلجیمی (امروز 31 ساله شد)، از زمان انتقالش به مادرید، برای بازیابی نسخه چلسی خود با مشکل مواجه شده است.

آنچلوتی گفت: "شرایط بدنی او خوب است. او باید با اعتماد به نفس قبلی به بازی برگردد. او به بهترین حالت خود نزدیک شده است. امیدوارم به زودی بتوانیم آن را ببینیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала