Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال خروج رونالدو از یونایتد در صورت تداوم وضعیت کنونی

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در صورتی که وضعیت منچستریونایتد بزودی تغییر نکند، تصمیم به جدایی خواهد گرفت و نمی‌خواهد آخرین سال‌های حضورش در این باشگاه هدر برود.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر و به خصوص پس از شکست منچستریونایتد برابر ولورهمپتون، شایعاتی در رسانه‌های انگلیسی مبنی بر نامتحد بودن رختکن تیم به نشر رسید و بسیاری از رسانه‌ها رونالدو را متهم به وضعیت پیش‌ آمده کردند.
منابع متعدد همچنان از جدایی این بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی خبرداده بودند و احتمال جدایی او را پیش‌بینی کرده بودند.
جورج مندس مدیر برنامه‌های رونالدو روز گذشته در گفت‌وگو با اسکای این ادعاها را رد کرد و مدعی شد که مؤکلش کاملا از شرایط خودش راضی است و از حضور در اولدترافورد لذت می‌برد.
با این وجود رسانه‌های نزدیک به باشگاه منچستریونایتد می‌گویند که وضعیت در اولدترافورد آشفته‌تر از چیزی که می‌نماید است و حتی بازیکنانی چون هری مگوایر، میسون گرینوود و ادینسون کاوانی باور دارند که رونالدو نظم رختکن را برهم زده‌است.
رونالدو نیز در واکنش به این مسائل گفته است که در صورت تداوم وضعیت کنونی، در زمستان و یا تابستان آینده تصمیم به جدایی از منچستریونایتد خواهد گرفت.
این در حالی‌ست که چندی قبل گزارشی مبنی به درخواست رونالدو از پیکه بخاطر پیوستنش به بارسلونا و کار کردن زیر نظر ژاوی به نشر رسیده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала