بیش از 26 جنایتکار در قزاقستان خنثی گردیده است

© REUTERS / StringerСотруднику правоохранительных органов Казахстана помогают возле мэрии во время протестов, вызванных повышением цен на топливо в Алматы
Сотруднику правоохранительных органов Казахстана помогают возле мэрии во время протестов, вызванных повышением цен на топливо в Алматы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
وزارت امور داخله قزاقستان: بیش از 3 هزار نفر بازداشت، 26 جنایتکار نابود و 18 تن دیگر نفر زخمی شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله قزاقستان تعداد افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی های این کشور را اعلام کرده گفت که در جریان درگیری بیش از 3 هزار نفر بازداشت شده، 26 جنایتکار مسلح نابود گردیده و 18 نفر دیگر زخمی شده است. فعلاً تمامی ادارات شهری و منطقوی و همچنین ادارات پولیس در جمهوری تحت کنترل قرار گرفته است.
Полиция патрулирует улицы в Алматы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
نیروهای امنیتی قزاقستان کنترول تمام ادارات دولتی را به دست گرفتند
پیش از این گزارش شده بود که در نتیجه تظاهرات در قزاقستان، 18 مامور امنیتی کشته و 748 نفر زخمی شده اند و جسد دو مامور امنیتی کشته شده سر بریده پیدا شده است. وجود جراحات بر روی اجساد دلیلی به تروریستی و افراطی بودن باندهای درگیر در جاده های آلماتی می کند.
اعتراضات در 2 جنوری در شهرهای قزاقستان به دلیل افزایش قیمت بنزین خودروها از 60 به 120 تنگه آغاز شد. بعدها، آنها با درخواست برای کناره گیری نورسلطان نظربایف، اولین رئیس جمهور قزاقستان، از سیاست، برای برگزاری انتخابات جدید و انحلال پارلمان، به شورش تبدیل شدند. مهم ترین درگیری ها در آلما آتا پایتخت سابق این کشور رخ داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала