خیال‌پردازی آمریکایی ها در مورد حمله به روسیه از طریق بالتیک

© Belinda AlkerF-35B Lightning II Joint Strike Fighters assigned to Marine Fighter Attack Squadron (VMFA) 211 "The Wake Island Avengers" and the United Kingdom's Lightning 617 Squadron shortly after embarking onboard HMS Queen Elizabeth on 22 September, 2020, off the coast of the United Kingdom.
F-35B Lightning II Joint Strike Fighters assigned to Marine Fighter Attack Squadron (VMFA) 211 The Wake Island Avengers  and the United Kingdom's Lightning 617 Squadron shortly after embarking onboard HMS Queen Elizabeth on 22 September, 2020, off the coast of the United Kingdom. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
عضو شوید
یک تحلیلگر آمریکایی در مقاله‌ی در مورد حمله گسترده ناتو و ایالات متحده به روسیه از طریق کشور های بالتیک خیال‌پردازی نموده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریس آزبورن، ستون نویس نشریه نشنال اینترست و کارشناس سابق تدارکات پنتاگون، می گوید که استفاده از جنگنده های نسل پنجم F-35 آمریکایی باید نیروهای روسیه را در صورت درگیری مسلحانه با ناتو در بالتیک متوقف کند
نویسنده در این مقاله توجه بیشتر خود را به این نکته متمرکز نموده که شمار زیادی کشورهای اروپایی قبلاً جنگنده های F-35 راوارد تجهیزات ارتش های‌شان نموده و برخی کشورهای دیگر نیزتصمیم خرید این جنگنده ها را دارند.
بدین ترتیب، دانمارک، ناروی و هالند اولین جنگنده ها را دریافت کردند، لهستان پارک جنگنده های F-35 خود را افزایش داد. ایالات متحده و انگلیس مأموریت های مشترکی را با استفاده از این جنگنده ها بر روی کشتی های هواپیمابر آغاز کردند، در حالی که نیروی هوایی فنلاند و سوئیس جنگنده F-35 را برای خرید انتخاب کردند.
آزبورن در ادامه می‌افزاید: این وضعیت به طور قابل توجهی توانایی ایالات متحده و متحدان اروپایی را برای "کنترل" و "انهدام" نیروهای روسیه در شمال اروپا افزایش می دهد.
امریکا با کشتی‌های هواپیمابر مدرن به جنگ روسیه و چین خواهد رفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
امریکا با کشتی‌های هواپیمابر مدرن به جنگ روسیه خواهد رفت
این تحلیلگر خاطر نشان ساخت: علاوه بر این، F-35 در بالتیک، اسکاندیناوی، لهستان، هالند و حتی بریتانیا باید یک حمله گسترده علیه روسیه انجام دهند. همچنین هواپیماهای مستقر در کشتی های هواپیمابر آمریکایی و کشتی های فرود نیز باید به جنگنده های زمینی اضافه شوند.
آزبورن در ماه دسامبر، اعلام کرد که در صورت "تهاجم" روسیه به اوکراین، آمریکا می تواند با استفاده از موشک های تاماهاوک و هواپیماهای اف-35 مستقر در کشتی های جنگی از دریای سیاه ضربه جدی به روسیه وارد کند. او در ماه مارچ سال گذشته اعلام کرد که آمریکا به دلیل کمبود جنگنده های نسل پنجم F-35 و F-22 قادر به مقاومت در برابر روسیه نیست.
به گفته دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری، روسیه نیروهای خود را در قلمرو خود و بنا به صلاح دید خود منتقل می کند و به بگته پسکوف، این امر برای تهدید هیچ کشوری نیست و نباید کسی را آزار دهد. مسکو تاکید می کند که غرب از چنین اظهارات به عنوان دستاویزی برای تشکیل گروه نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه استفاده می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала